Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

alex37

Użytkownik
  • Content Count

    1,268
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

24 Początkujący

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Śląsk

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Świat się kończy ... 😲 To chyba coś przespałem.
  2. Oris dla mnie jest gorzej zmontowany, ma więcej luzów na bransolecie. Jest fajny, taki bączek. Ale grand carrera ze swoją mega bransoletką pokona go w każdej konkurencji. Natomiast akłarejser .. tam chyba zapięcie jest z blaszki, nie brałbym pod uwagę. To mi przypomina formula 1, który jest zupełnym nieporozumieniem, ma tylko znaczek Aqua chrono miałem jakiś czas, to taki duży 45mm, kiedyś to było moje marzenie, ponosiłem trochę, jakość taka jak oris, zapięcie gorsze (znow nieśmiertelna blaszka, oris ma lepszą blaszkę, ładnie dociętą i grubą, tag ma taką słabiutką), czar prysł i sprzedałem.
  3. A mnie się dobrze nosi ulysse nardin maxi marine diver. Wersja 42,7, a dla Ciebie będzie 45mm. Bezel duży, pod spodem się zwęża. Nowe po 30, używane 15. Brałbym bransoletkę i dokupił pasek. Te duże mają szklany dekiel. Tudor jest mały, akłatajmera nie lubię nosić, łatwo uszkodzić bezel, omegi mają wszyscy, panerai był duży i nieporęczny, UN zdecydowanie. Nosze branse, a jak mi zaczyna ciążyć to przerzucam sie na pasek (ze wstawkami metalowymi, też nie jest lekki). BP nie maiłem ale JLC master compressora czasami zakładam, tylko tego lepiej nie tłuc za bardzo, bo koszt serwisu trochę droższy niż pozostałych.
  4. Kurcze, taki sam znalazłem u dziadka na strychu w wielkiej skrzyni. Może nasi dziadkowie znali się, lub byli braćmi?
  5. Kolego takich zegarków często się nie serwisuje, to jakbyś oddał dużego fiata do serwisu fiata na wymiane olejów. W ten mechanizm musiałbyś chyba piachu nasypać zeby sie zatrzymał. Ja mam takie ze 4 i nawet mi przez myśl nie przeszło, zeby z nimi pójsć do serwisu. Trzech w ogóle nie używam, leżą po wsze czasy wstanie NOS i mają pozostać dziewiczo nieotwierane. Natomiast czegos takiego się też nie podrabia, bo się to nie opłaca. Jeśli Ci się podoba to go kupuj, ale pamiętaj ze to mały zegarek. Na pasku myślę że jest też do negocjacji 10-20%. Natomiast ja tez polecę nieśmiertelne seiko sumo lub skx007 (009).
  6. Ja poszedłem na łatwiznę i po przeprowadzce pod miasto przesiadłem się na elektryka. Specialized turbo levo. Mieszkając na mieście moje typowe trasy oscylowały wokół 25-30km, pod miastem aby je przejechać potrzebuję już 45-50km, ktoś musi mi czasami pomóc Zmieniłem zębatkę przód z 32 za 36 i odblokowałem programowo ogranicznik prędkości. Zasięg średnio to 85-90km na baterii. Wyczynowiec ze mnie żaden ,ale dzięki "pandemii" zacząłem również biegać 😛
  7. Nieźle. Mnie dziś przy tych samych warunkach 5.5 wyszło 12L. Ale kilka startów bokiem zaliczył.
  8. Przy V8 multimedia raczej nie są potrzebne, z rzadka włącze mp3, częściej sprawdzam ciśnienie w oponach na zimno i po rozgrzaniu. Poza tym światła i wycieraczki ważne że są, kierunkowskazów również używam, bo to nie bmw, ale reszta dodatków nie przydaje się No może wentylowane fotele na lato. Takie auto to jest zwyczajnie ładnie opakowany, dość mocny silnik atmosferyczny i tak należy do niego podchodzic Spis potencjalnych awarii jest mocno ograniczony, więc serwis się nie przydaje, jeden raz miałem kontakt, ale wykpili się swoją niewiedzą. Trzeba dbać o olej, siada oś skrętna ale są manuale z USA o naprawie za 0zł, w innym przypadku wymiana na używaną. Najgorsze co się może zdarzyć, to zatarcie silnika, wówczas albo serwis, co jest drogie, albo kilka warsztatów polecanych na forum i długa droga przez męki w sprowadzaniu części i czas. Jeśli auto używane jest z dobrego źródła i wlaściwie się podchodzi do silnika, to w zasadzie niewiele się moze jeszcze wydarzyć. Z komisów wiadomo, takich aut się nie kupuje. Musi mieć historię. Polecam tą markę i nie martwić się o serwis, zamiennie wiadomo - lexus. Na ogół lepszy, zwłaszcza nowe modele z V8. Q50h ma chyba dobrze rozbudowany tryb autonomicznej jazdy, jakieś testy były i chwalono to. Spalanie 10L, do 200kmh pewnie około 18s, ale mało miejsca z tyłu.
  9. Aż tak źle było? V8 na wtrysku palą mi srednio w okolicy 15L. Przewaga trasy powoduje zejście w okolice 12,5. Chłopaki przy pojemnościach zbliżonych do 4.2-4,3 mówią mi o średnim już nie 15 a 12. Choć corvette c6 przy emeryckiej/wolnej jeździe "trasą" podobno potrafi spalić 6,5 Mnie się udało sedanem około 8,5 i suvem około 9,5 z miasta do miasta, wyniki się psują podczas przyspieszania. To w charakterze ciekawostek. Po mieście raczej 18-20, powyżej 25 to już bardzo niebezpieczna jazda musiałaby być, bez hamowania silnikiem.
  10. Oba to wspaniałe samochody, świetna jest amerykańska motoryzacja, no i japońska również. Stare, bezawaryjne niemieckie samochody, żeby nie było, również doceniam i chętnie bym jakimś golfem 3 vr6 pojeździł, albo 30-letnim corrado
  11. Mam oba: 5.0 i 5,6, wiosną miałem w komplecie również 3,5, ale tamten ma słaby dół. Wszystkie miały zrobione wydechy i doloty. W V8 ładnie moc rośnie po takiej operacji no i dźwięk się poprawia 5.6 jest już całkiem żwawe. https://www.youtube.com/watch?v=0SAJzJqV_RQ To się kupuje z pasji, dla dźwięku i przyjemności z jazdy. Obecnie pokutujące pierdziawy 1,0-2.0 z turbinkami będą utrapieniem kolejnych użytkowników, przecież na lizingu nikt o nie nie dba. Poza tym oleje longlajf, materiały wyliczone żeby jakoś przetrwać okres gwarancji. Chłop musi mieć mięśnie, a nie jakieś chudo-tłuste koguty w rułkach, czerwonych butach i czapusi z daszkiem
  12. A mógłbyś mi coś interesujacego zaproponować/podpowiedzieć? Lubię bransolety, średnica zegarka 42 to minimum (jlc macter compr.), ale celuję w 43 (grand carrera, un marine diver/chronometer) - 44 (breitling 13880, wspomniany sea dweller), w porywach 45 ale te już rzadziej noszę. Waga nie mniej niż 175g, najlepiej 195-215, 225 już zaczynam czuć, 250 rzadziej noszę ale też lubię (np PO chrono 45,5 9300). Chodzi mi po głowie jeszcze jakiś nowszy UN 45mm, ale divery są często z tytanu (za lekki), GP trochę cebula, moze breitling chronomat, ale tam znów to blaszane zapięcie .. nie bardzo mam pomysł. Chopard milla miglia (trudno odsprzedać później), cartier calibre de ?
  13. Polecam męskie pojemności
  14. Tak znam piramidę. Tu dokładnie jedna pólka a tu dokładnie dwie Czy taki offshore, będący w nieco podobnej cenie, będzie lepiej wykonany?
  15. Kupione od 1 właściciela, jeszcze w foliach, z ori fakturką zakupu 2018r. Certyfikat pisemny pana Pieśkiewicza zrobiony przy zakupie. Taki nie za duży ten deepsea - bezel 43mm, bransoletka przy zapięciu 15mm (!), lug to lug 52 ale przy omedze PO chrono 45,5, która również ma LtL 52 jest mały. Jakość wykonania b. wysoka, skomplikowane zapięcie będzie w sam raz do zabawy, ale ogólne wrażenie takie przeciętne. Do eterny czy perreleta mu niedaleko, omega nieco podobna. Ale cóż tu jeszcze w zegarkowym świecie trzech wskazówek mozna wymyślić ps. Czy audemars będzie lepiej wykonany?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.