Mam odp. ze sky cytuje: "Dzień dobry Zegarki z kalibrem 112 w okresie gwarancyjnym musimy wysyłać do serwisu fabrycznego Oris w Szwajcarii (to wymóg producenta), w naszym serwisie możemy dokonywać tylko regulacji i ustawienia tych modeli, bez ingerencji w mechanizm. Zegarki po upływie gwarancji możemy serwisować, ale producent nie udostępnia części zamiennych do tych kalibrów (nikomu...). Więc jeśli zegarek ma jakieś uszkodzone/zużyte elementy, trzeba go wysłać do serwisu fabrycznego celem ich wymiany. Serwis pełny u nas to następujące czynności: rozłożenie mechanizmu na elementy składowe, oczyszczenie ich ultradźwiękowe, ponowne złożenie ze smarowaniem, odmagnesowanie, regulacja i ustawienie chodu, mycie i czyszczenie ultradźwiękowe koperty i bransolety (jeśli jest), odświeżenie (przepolerowanie) koperty (z wyjątkiem kopert tytanowych i złotych). Jeśli zegarek ma klasę wodoszczelności, to dochodzą czynności związane z utrzymaniem tej cechy (jeśli konieczne, to wymiana uszczelek). Pełny przegląd zalecany jest co 4-6lat. Koszt pełnego przeglądu w naszym serwisie w przypadku zegarka z mechanizmem 112 to kwota 950zł. Koszt pełnego przeglądu w serwisie producenta w Szwajcarii to minimum 450CHF +koszty przesyłek" I co wy na to?