Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

piotrbg81

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    70
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Początkujący

O piotrbg81

  • Urodziny 10/29/1981

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Irlandia
  • Hobby
    Żużel, formuła 1, zegarki

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Żona na święta mi niespodziankę zrobiła ale fakt od muzzy i jeszcze coś tam utargowala Dzisiaj kręciłem i kilka minut mi to zajęło
  2. Problem rozwiązała żona bez konsultacji ze mną )) Dziękuję wszystkim za pomoc i wyrażone opinie
  3. Zastanawia mnie tylko czy każdy zegarek inhouse będzie takim trudnym przypadkiem czy są jakieś firmy które nie robią problemów np. z częściami do serwisu?
  4. Mam odp. ze sky cytuje: "Dzień dobry Zegarki z kalibrem 112 w okresie gwarancyjnym musimy wysyłać do serwisu fabrycznego Oris w Szwajcarii (to wymóg producenta), w naszym serwisie możemy dokonywać tylko regulacji i ustawienia tych modeli, bez ingerencji w mechanizm. Zegarki po upływie gwarancji możemy serwisować, ale producent nie udostępnia części zamiennych do tych kalibrów (nikomu...). Więc jeśli zegarek ma jakieś uszkodzone/zużyte elementy, trzeba go wysłać do serwisu fabrycznego celem ich wymiany. Serwis pełny u nas to następujące czynności: rozłożenie mechanizmu na elementy składowe, oczyszczenie ich ultradźwiękowe, ponowne złożenie ze smarowaniem, odmagnesowanie, regulacja i ustawienie chodu, mycie i czyszczenie ultradźwiękowe koperty i bransolety (jeśli jest), odświeżenie (przepolerowanie) koperty (z wyjątkiem kopert tytanowych i złotych). Jeśli zegarek ma klasę wodoszczelności, to dochodzą czynności związane z utrzymaniem tej cechy (jeśli konieczne, to wymiana uszczelek). Pełny przegląd zalecany jest co 4-6lat. Koszt pełnego przeglądu w naszym serwisie w przypadku zegarka z mechanizmem 112 to kwota 950zł. Koszt pełnego przeglądu w serwisie producenta w Szwajcarii to minimum 450CHF +koszty przesyłek" I co wy na to?
  5. Masz na myśli te ceny https://www.omegawatches.com/customer-service/interventions-and-prices/main-steps-of-a-complete-service
  6. Pytanie czy ktoś z was wysłał zegarek do orisa lub jakikolwiek innej zbliżonej marki? I jaki otrzymał rachunek? Żeby potem nie mieć niespodzianek typu zegarek za €2000 serwis €1000
  7. Cytat z emila "Oris wymaga, żeby w okresie gwarancyjnym te zegarki wysyłać do nich, do serwisu fabrycznego. My możemy robić tylko regulację i ustawienie, bez ingerencji w mechanizm. Oprócz tego nie udostępniają żadnych części (oprócz pasków czy bransolet) do tych modeli (z mechanizmami 111, 112, 113). Nie ma jeszcze dokładnych wytycznych co do zegarków po gwarancji, ale na 99% serwis tylko w serwisie fabrycznym. Cenniki są w opracowaniu i powinny być po Nowym Roku gotowe" Taką odpowiedź dostałem od Dolinskiego czyli koszty mogą być duże
  8. ADHD zegarkowe już miałem i po kupnie certiny ds1 wpadł seagull, seiko sygnowane logo barcelony, tissot garniturowy, lorus itd część rozdałem; reszta leży w szufladzie ( i postanowiłem postawić na 2 zegarki ds1 na codzień i drugi od święta )) i ten od święta chciałem manufakturę prawdziwą. żeby patrzeć podziwiać i być szczęśliwym. a wy jak zwykle nie pomagacie tylko wprowadzacie większy mętlik w głowie. zobaczymy jak to się zakończy
  9. czyli tutaj tak naprawdę chodzi o skomplikowanie tego mechanizmu????
  10. podobają mi się na razie te dwa z początku wątku tylko się cały czas zastanawiam czy oris jest aż tak lepiej wykonany i faktycznie warty tych 3 tyś zł wiecej ?????????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.