Witam,dziękuję wszystkim za pomoc,sprawa z seqndus załatwiona.Dzisiaj przyjechał kurier i zabrał zegarek a mi zostanie dostarczony nowy,wszystko na ich koszt.
Sprawdzałem dokładnie tak jak to opisałeś i w żadnym przypadku nie zadziałało.Napisałem do nich maila i odpisali że w niektórych sytuacjach podświetlania może być zablokowane np podczas konfiguracji sensorów itd.Ale to chyba nie możliwe żeby ciągle nie działało.Czy w tym przypadku mogę wymagać od nich wymiany na nowy bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów np wysyłki?
Witam,posiadam rangemana od poniedziałku,kupiłem go w seqndus i mam z nim pewien problem.Konkretnie chodzi o to że gdy wciskam środkowy przycisk podświetlanie nie włącza się.Przestudiowalem całą instrukcje,bateria jest w pełni naładowana,przycisk na pewno działa bo gdy przytrzymam go przez 3 sekundy na wyświetlaczu pojawia się mały napis LT.Czy jest mi ktoś w stanie pomóc?
Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.