Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Przemek M

Nowy Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Początkujący
  1. Przemek M

    Xicorr

    Piana jak piszesz jest o 32 dni serwisu. I odesłanie po tak długim czasie nowego. Porządny serwis załatwia to przy takiej sytuacji od ręki. Każdemu może zdarzyć wpadka ale nie można mieć w d*pie klientów. Dla przykładu mam jednego z pierwszych Aztorin ów w którym pływam. Po jednej z wymian baterii został źle uszczelniony i zalał się wodą .Naprawa 2 tygodnie i przedłużona o 1 rok gwarancja. Czy polecam Zegarki Aztorin do pływania tak z całą odpowiedzialnością. Taka jest drobna różnica. I nie ważne czy to serwis Aztorna, Edoksa czy innego. Sprzedać obecnie to nie sztuka dbać o klienta.
  2. Przemek M

    Xicorr

    Radzę pogodzić się z faktem że serwis Xicorr to masakra. Przestańcie fanatycznie wierzyć , że macie cudowne zegarki. Ten facet to ja , który nie bije piany o pierdoły. Poczytajcie dokładnie FB. Zegarek się nie popsuł był źle wyprodukowany bo 1 raz zatrzymał sie 1 dnia. Dałem mu szansę 3 dni. Po 32 dniach w serwisie otrzymuje info że dostanę nowy bo chyba nikt nie umie go naprawić. I aby wyjaśnić wszystkie wątpliwości po 2 tygodniach zadzwoniłem do sklepu z zapytaniem co z zegarkiem . Dopiero jak napisałem na FB o wszystkim to ktoś się zainteresował. A jak czytam jakie pierdoły co niektórzy ,, znawcy, , tu piszą to słabo mi się robi. Może napiszcie że na złej ręce noszę lubinne pierdoły. Fakt jest jeden serwis masakra a producent nie ma zielonego pojęcia o tym jak dbać o markę. Na każdy pozytywny komentarz ja będę dawał w pełni uzasadniony negatyw bo mam ku temu powody i dowody.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.