Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

anusz

Nowy Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5 Początkujący

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    mazowieckie
  1. anusz

    GERLACH

    moim zdaniem cala kwota powinna zostać zwrócona, ale nie chciało mi się już z GG boksować, może od czasu do czasu warto przypomnieć wątek: http://zegarkiclub.pl/forum/topic/150713-g-gerlach-problem-ze-zwrotem/
  2. anusz

    GERLACH

    W takim razie szkoda że przez kolejne 6 reklamacji które robiłem, nie mogli poradzić sobie z moim topornym egzemplarzem, bo chętnie zostawiłbym ją sobie (podobał i nadal podoba mi się ten model zwłaszcza z pomarańczową tarczą ). A tak przez pierwsze 3 miesiące zegarek więcej czasu spędził w serwisie i paczkach niż na mojej ręce. Nie zapominając o nerwach, straconym czasie na poczcie i dodatkowych, niepotrzebnych kosztach. Z resztą podczas jednej z rozmów telefonicznych zostałem poinformowany że wskazówka sekundnika została źle zaprojektowana, ale poradzili sobie już z tym problemem i nowy typ wskazówki zostanie u mnie zastosowany. Jak widać, nie do końca sobie z tym poradzili. Nawiasem mówiąc, pewnie odkopałbym gdzieś w archiwum swoich zdjęcie Enigmę ze wskazówką sekundnika leżącej gdzieś z boku na tarczy.
  3. anusz

    GERLACH

    Pozwolę dodać coś od siebie. Bardzo podobają mi się zegarki Gerlacha i do codziennego użytkowania zacząłem szukałem jakiegoś kwarca, gdzie trafił się projekt Enigma (1-sza wersja). Po zamówieniu z niecierpliwością czekałem aż ruszy produkcja i kiedy będę mógł go założyć na nadgarstek. Radość po otrzymaniu przesyłki trwała 2 tygodnie i mniej więcej po tym czasie odpadła mi wskazówka sekundnika (w stoperze). Po powrocie z gwarancji, miesiąc później znowu pojawił się problem ze wskazówką sekundnika, po restarcie nie wracała na pozycję '0'. Zegarek bardzo mi się podobał i nie chciałem go oddawać ani wymieniać na inny model, ale po 6-tej reklamacji (w tym podobno wymiana na drugą nową Enigmę) w przeciągu 1,5 roku (cały czas ten sam problem ze wskazówką sekundnika) czara goryczy przelała się i zwróciłem zegarek. Niestety nie otrzymałem pełnej kwoty za zegarek od fundacji, była pomniejszona chyba o 200PLN, ale stwierdziłem że już nie chcę mieć nic więcej do czynienia z nimi, a szkoda bo myślałem też o zakupie 'Dywizjonu'. Kontakt mailowy czy przez formularz na stronie oczywiście fatalny, praktycznie brak odzewu. Dzwoniłem pod nr. telefonu podany na stronie do skutku. Nie zawsze udawało się dodzwonić, ale jak już telefon został odebrany, to rozmowa przyjemna (pomimo tego że ciśnienie mi skakało) i zapewnianie o naprawie lub propozycja wymiany na inny model. Obecnie czekam na nową Vratkę Chrono S.13, po cichu liczę na lepsze doświadczenia niż z ww. fundacją. P.S. na zwrot pieniędzy za zegarek, o ile się nie mylę, czekałem grubo ponad miesiąc, oczywiście wykonując telefony co jakiś czas i przypominając się.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.