Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

olu18

Nowy Użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Początkujący

Informacje o profilu

  • Płeć
    Kobieta
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Hobby
    Quilling - rękodzieło :)

Ostatnie wizyty

61 wyświetleń profilu
  1. olu18

    Dan Henry

    Witam, chcę podzielić się kilkoma moimi uwagami w sprawie przebiegu reklamacji mojego Dana serii 1970 w większej wersji 44mm, mianowicie wypadło samoistnie szkiełko, ale nie całe lecz jakby sam środek. Nie bardzo wiedziałem co dalej począć w tej sprawie, ale niezawodni jak zwykle koledzy klubowi zasugerowali mi wysłanie maila do producenta z opisem tej sytuacji wraz z fotką uszkodzenia, co niniejszym uczyniłem. Odpowiedż była wręcz natychmiastowa z prośbą o wysłanie zegarka na podany adres do Francji. Niestety nie mogłem wysłać przesyłki bez podania numeru tel. odbiorcy i tutaj następny mail do Dana, z prośbą o nr tel. odbiorcy. Odpowiedż nastąpiła w ciągu trzech godzin oczywiście z potrzebnym numerem tel. Zegarek został wysłany i po upływie jednego miesiąca przesyłka wróciła na mój adres, oczywiście reklamacja została uznana, szkiełko wymienione oczywiście z naklejoną folią. Nie stwierdziłem żadnych oznak ingerencji serwisanta ani na szkiełku, tarczy czy obudowie - bez śladowo. Jedynie mały minusik za nowe szkiełko, które chyba nie posiada powłoki antyrefleksyjnej, przynajmniej ja jej nie widzę... Szkoda, bo ta poświata niebiesko-fioletowa robiła naprawdę świetną robotę. To tyle z mojej strony co do załatwienia mojej reklamacji przez firmę Dan Henry ja jestem usatysfakcjonowany, może komuś pomogłem w sprawie podjęcia decyzji zakupowej jakiegoś czasomierza w tej solidnej mikrobrandowej firmie zegarkowej. Oczywiście jeszcze raz dzięki kolegom za podpowiedzi jak rozwiązać problem reklamacji.
  2. olu18

    Dan Henry

    Dziękuję za szybkie i konkretne odpowiedzi, tak zrobię czyli napiszę do producenta i zobaczymy co z tego wyniknie. Po załatwieniu sprawy oczywiście opiszę procedurę i efekt końcowy. Jeszcze raz dzięki...
  3. olu18

    Dan Henry

    Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem kompresorka Dan Henry serii 1970 wersji z pomarańczowym ringiem 44mm. Zakupiony został przeze mnie w pażdzierniku 2018 u Dana - przesyłka z Niemiec Frankfurt n. Odrą. Trafiłem na super wyregulowany werk, noszony codziennie przeze mnie i odkładany na noc szkiełkiem do góry - praktycznie chodzi w "punkt" tzn. podczas noszenia w dzień spóżnia ok 2-3 sek, które w ciągu nocy wyrównuje. Przez ok. 1 miesiąc noszenia praca jego była mniej stabilna, ale w normie katalogowej, obecnie się ustabilizował. Jestem z tego czasomierza mega zadowolony, w okresie półrocznego użytkowania nie chwycił żadnej ryski ani na szkle ani na obudowie. Niestety dzisiaj wypadło szkiełko, ale chyba nie z winy błędnego montażu tylko z winy wady fabrycznej samego szkiełka, bo wokół pozostały w zegarku resztki szkła a wypadł jakby sam środek. Dodam, że osobiście dbam o zegarek i nigdy mi nie spadł ani tp. Na szczęście nic więcej się nie uszkodziło, chodzi normalnie, wskazówki też ok. Mój problem polega na tym, że nie wiem co mam dalej z tym robić: czy szkiełko obejmuje gwarancja, na jaki adres ewentualnie wysłać zegarek, czy konieczny jest opis zdarzenia, czy wysyłka powinna być poprzedzona ewentualnym telefonem do producenta itp - nie mam żadnego doświadczenia. W związku z tym bardzo proszę szanownych Kolegów może mi ktoś podpowie jak mam ten problem rozwiązać? Przepraszam za może zbyt długi wstęp oraz dziękuję za ewentualną pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.