Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Wiktor_O

Nowy Użytkownik
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Początkujący

O Wiktor_O

  • Urodziny 11/03/1985

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wieliczka

Ostatnie wizyty

111 wyświetleń profilu
  1. Tak , na allegro doliczona jest prowizja 8% dla zwykłych aukcji , 12% dla aukcji promowanych/
  2. Wiktor_O

    Zegarek do 4500

    W tej kwocie Orisa znajdziesz sporo modeli np : Aquisa , Advanced BC3 , niektóre Divers Sixty Five
  3. Tu akurat się z tobą zgodzę ,że nie należy publicznie oczerniać konkurencji w jakikolwiek sposób. Pisałem ogólnie o serwisach autoryzowanych a nie tylko o serwisie Orisa .Autoryzacja w dzisiejszych czasach , i tak głównie polega na tym ,że producent dostarcza części zamienne tylko do autoryzowanego serwisu. Bardziej w dzisiejszych czasach się liczą ludzie którzy daną usługę wykonują. Klient ma zawsze wybór i jest dokładnie poinformowany o warunkach gwarancji i reklamacji oraz tym ,że jeżeli chce mieć gwarancje realizowaną w centrum serwisowym PL to musi zegarek kupić od AD w wyższej cenie. Zawsze za ten zaoszczędzony 1000 zł może oddać zegarek do ACS PL na serwis po 2 roku i uzyskać nową gwarancję. Ma wtedy większe możliwości i to czy chce z nich skorzystać to tak jak napisałeś to wyłącznie jego sprawa. Część klientów wybierze gwarancję realizowana przez ACS Polska , część naszą ofertę realizowana w ACS za granicą i ja nie widzę w tym problemu. Dla mnie osobiście zakup zegarka przypomina trochę zakup samochodu. Jak dostałbym dwie oferty na zakup tego samego modelu jeden w cenie x , drugi w cenie x - rabat na wymianę całego sinika to wybiorę tą drugą opcje , bo daje mi ona większą niezależność. Oczywiście będą też klienci którzy docenią "opakowanie" u AD i takich klientów też szanuję. BTW - obydwoje wiemy ,że te zegarki nie specjalnie się psują Miłego dnia AD- autoryzowany dealer ACS - autoryzowane centrum serwisowe
  4. 'Temat wałkowany wielokrotnie. Sama firma Oris przecież tych zegarków nie naprawia tylko centrum serwisowe dystrybutora PL czyli zwykły serwis zatrudniający zegarmistrzów. Tak jak napisał fidelio sprzedawca ma obowiązek udzielenia dwu letniej rękojmi na każdy sprzedany zegarek i takiej też udzielamy. W przypadku wad produkcyjnych zegarek jest odsyłany do autoryzowanego centrum serwisowego zagranicznego dystrybutora danej marki. W przypadkach prostych , typu przesmarowanie mechanizmu , modułu automatu itp. takie naprawy są robione na miejscu w wyspecjalizowanym serwisie. Pozwala to nam najczęściej zmieścić się w czasie 14 dni na naprawę. Klient ma zawsze wybór w jaki sposób chce zrealizować taką reklamację. Dostęp do oryginalnych części zamiennych sprzedawanych marek mamy , dostęp do oryginalnych części do mechanizmów sw200-1 czy sw500 jest powszechny. Format karty gwarancyjnej czy jest to karta plastikowa , czy kartonik złożony na pół czy kartka A4 jest to temat drugorzędny. Jesteśmy na etapie dogrywania - przedłużenia gwarancji dla Orisa do 3 lat. Ja osobiście preferuje zawsze dodatkowy rabat niż tzw gwarancję dystrybutorską i wyższą cenę , trzeba sobie doskonale sprawę zdawać z tego ,że większość usterek które powstają w zegarkach i tak są to usterki mechaniczne , dla mnie osobiście lepiej mieć bufor finansowy na tego typu wypadki. Mam nadzieję , że wszyscy zainteresowani uzyskali na nurtujące pytania odpowiedź. Jeżeli nie to pozostaje do dyspozycji. Co do kwestii lekceważącego sposobu wypowiedzi kolegi , to wspomnę tylko ,że często do mnie właśnie trafiają klienci , którzy mają bardzo "dobre i długie" historie napraw przez autoryzowane serwisy min Orisa czy innych marek.
  5. Tak , zapraszam na kawę nawet za nią płacę przy odbiorze osobistym
  6. Gratuluje Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. To ja też dołożę Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Najlepiej oba będą na zmiane Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. polecam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Każda sprzedaż oficjalna na paragon czy fvat jest legalna Dokładnie jest jak piszesz ,zegarek z autoryzowanej, oficjalnej dystrybucji może być serwisowany w każdym centrum serwisowym bo znajduje się w centralnej bazie ,my jako sprzedawca nieautoryzowany/nieoficjalny odsyłamy do autoryzowanego serwisu dystrybutora z którym współpracujemy . Dlatego piszemy ,że gwarancja jest realizowana za naszym pośrednictwem w autoryzowanym serwisie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.