Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Michael97

Męski zegarek do 150 zł (300-320zł)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam przymierzam się do zakupu zegarka ze wskazówkami do 150zł. Jestem początkujący więc chciałem was spytać co polecacie w tej cenie. Podobają mi się zegarki lacoste, ice - watch oraz diesel ale niestety na takowe mnie nie stać więc może jest coś podobnego do tych zegarków w cenie do 150zł.

Cenię sobie minimalizm w zegarkach.

Takie mi się podobają i najlepiej jak by były jakiejś innej marki na przykład ale podobne i w cenie do 150 zł

http://luxtime.pl/pl/p/Zegarek-LACOSTE-GOA-2010543/2748

http://luxtime.pl/pl/p/Zegarek-LACOSTE-GOA-2020060/4314

Z góry dziękuje i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

przejżyj zegarki Q&Q http://www.e-zegarki.pl/category/list/1971/zegarki-q-q-meskie

Te zegarki lacoste to jest zwykłe modowe dziadostwo. Jeśli chcesz kupić zegarek to kupuj zegarek firmy która sie specjalizuje w zegarkach a nie w ubraniach.

Q&Q to bardzo dobrej jakości zegarki jak na swoją cene. Mój ojciec ma tej marki zegarek i jest nie do zdarcia a robi w nim wszytko.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam przymierzam się do zakupu zegarka ze wskazówkami do 150zł. Jestem początkujący więc chciałem was spytać co polecacie w tej cenie. Podobają mi się zegarki lacoste, ice - watch oraz diesel ale niestety na takowe mnie nie stać więc może jest coś podobnego do tych zegarków w cenie do 150zł.

Cenię sobie minimalizm w zegarkach.

Takie mi się podobają i najlepiej jak by były jakiejś innej marki na przykład ale podobne i w cenie do 150 zł

http://luxtime.pl/pl/p/Zegarek-LACOSTE-GOA-2010543/2748

http://luxtime.pl/pl/p/Zegarek-LACOSTE-GOA-2020060/4314

Z góry dziękuje i pozdrawiam