Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Michail94

CASIO MTP-1374L-1 - co to za model i czy warto?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Kompletnie nie znam się na zegarkach naręcznych, nigdy ich nie używałem, ale teraz postanowiłem jakiś sobie kupić. Znalazłem na allegro taką aukcję: http://allegro.pl/nowosc-chronograf-casio-mtp-1374l-1-beside-sklep-i4487642849.html Nie potrafię jednak znaleźć w żadnym innym sklepie tego modelu, a podobne (chronografy) Casio kosztują w innych sklepach 300zł+. Prosiłbym o odpowiedź czy warto właśnie ten zegarek zakupić i czy jest oryginalny. Ewentualnie ktoś jest w stanie polecić coś taniego z czarnym paskiem i tarczą oraz srebrną kopertą?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Czyli odradzacie mi go czy też mogę śmiało grać? W podobnych cenach są znacznie skromniejsze (moim okiem) modele, dlatego nie wiem czy się nie skusić. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Też się zastanawiam nad tym zegarkiem. Tani i wg mnie wart ryzyka, tyle że jest dość duży i nie wiem czy bedzie odpowiedni do mojego nadgarstka 17 cm.

Pytałem sprzedawcy ale milczy.

Może poradzicie?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość tomaliusz

Zwykły casiok, jak milion innych do wyboru i koloru ^_^

W tej kwocie to dobry wybór marki casio a cena z przesyłką już nie jest nadzwyczaj atrakcyjna, na 17 cm. nie powinien być za duży.

Lepiej dozbierać do edifica:

http://allegro.pl/zegarek-casio-ef-546d-1a1v-promocja-edifice-i4513871660.html - w tym nie zmienisz na pasek

http://allegro.pl/zegarek-casio-ef-547d-1a1-promocja-edifice-i4488243625.html - a w tym zmienisz  :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

O, super. Dokładnie mam 17.5 więc skoro nie bedzie za duży, to chyba biorę.