Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

magik_86

Zeppelin 7680/1 czy może cos innego??

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Noszę się z zamiarem kupna zegarka do około 1500zł.

NIe znam się szczególnie na czasomierzach i kieruję się głównie wyglądem i opiniami innych.

Szukałem dość długo. Na poczatku w oko wpadły mi dwa modele Tommiego Hilfigera jednak jak czytam forum to raczej nie sa to zegarki najwyższych lotów choć ładne.

Potem miałem nabyć Fossila http://zegarownia.pl/zegarek-meski-fossil-grant-me3027 jednak też to chyba nie jest do końca to.

Ostatecznie znalazłem ten oto model Zeppelina http://zegarownia.pl/zegarek-meski-zeppelin-100-years-zeppelin-chronograph-7680-1 i nie ukrywam że bardzo trafia w moje gusta estetyczne. Jest bardzo ładny.

Jednak czy jest on wart swojej ceny?? Jak oceniacie firmę czy model jesli ktoś miał doczynienia z nim??

Jest coś na rynku w podobnej stylistyce i warte rozwarzenia??

Pasek ma być skórzany najlepiej brąz, tarcza jasna. Raczej kwarc bo mechaniczny to zbyt droga sprawa wydaje mi się...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Za tą cenę spokojnie możesz już mieć zegarek mechaniczny, nawet dwa Seiko,Citizen itd...krótko mówiąc japonia.Moim zdaniem lepiej kupić zegarek na bransolecie, pasek zawsze można dokupić z bransoletą nie jest już tak łatwo .Jak chcesz zegarek kwarcowy to też polecam coś z japonii.

Tu jak by cię interesowały inne Zeppeliny i nie tylko:

http://chronoline.pl/zeppelin_239k

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jest coś na rynku w podobnej stylistyce i warte rozwarzenia??

Jeśli chodzi o kwarcowe zegarki to Seiko, Citizen,  Casio w podobnym przedziale cenowym to na 100% lepszy wybór... 

Np: Seiko SNAF51P1

med_gallery_68918_1780_341655.jpg

Citizen CA0331-05A

Citizen-Chrono-White-Dial.jpg