Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Coss

Jaki zegarek "Casual"

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Jestem laikiem w kwestii zegarków, ale wierzę, że moja przygoda rozpocznie się na dobre gdyż już czuję potrzebę zakupu kolejnego czasomierza i proszę o pomoc w wyborze ;). Mój budżet wynosi około 400-500 zł. Fajnie jakby to był zegarek z chronografem i w jakimś ciekawym kolorze tarczy, jak np niebieski. No i musi mieć dużą kopertę gdyż do wzrostu ponad 190cm mała się gubi ;). Fajnie jakby zegarek komponował się z każdym strojem - do jeansów i np do spodenek (ale nie chamskiego dresu).

Wcześniej miałem Lorusa RT349EX9 http://www.lorus.pl/imageslib/RT349EX9_4m.jpg

A teraz myślę o takim: Lorus RT303FX-9 http://www.foset.pl/sklep/index.php?id_product=3411&controller=product

Inne propozycje mile widziane ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

nautica ma spore i nie drogie zegarki

OMEGA SEAMASTER 300M

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Świetna ta nautica, gdyby nie to że jest dla mnie za duza to zastanowilbym się nad nią. Stylistykę ma genialna. Plus lubię zegarki w pvd

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Obawiam się, że ta Nautica z aukcji jest bez gwarancji, bo ich ceny oscylują w okolicy 700zł. 

A co myślicie o tym Lorusie z pierwszego postu? Skórzany pasek pasuje do "lekkiego", nieformalnego stroju?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Przeciez kwarc Ci się nie zepsuje w czasie obowiązywania gwarancji :) Mechanik również chyba że miałby jakąś wadę fabryczna która by wyskoczyła nagle..

Pasek jest ok, jednak bransoleta pasuje bardziej do casualowego stylu - oczywiście moim zdaniem.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi