Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Hsienk

Czy warto kupić? - Albert Riele w promocji

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Przymierzam się do zakupu zegarka, przejrzałem mnóstwo ofert, ale pod względem wyglądu najbardziej podoba mi się ten model:

https://www.apart.pl//zegarki/albert_riele/concerto/4046

Przekracza to troche mój budżet przeznaczony na zakup zegarka, jednak uznałem, że może warto dołożyć i mieć to, co się naprawdę chce.

Próbowałem się dowiedzieć czegoś o tej marce i wiem że Aparat jest jej właścicielem i że ceny tych zegarków nie są adekwatne do ich jakości.

Bardzo prosiłbym Was o pomoc - expertów - odnośnie tego jednego modelu, ponieważ ja nie jestem w stanie określić jego jakości pod względem technicznym (nie znam się na tym, a wygląd to nie wszystko :) ) - Czy opłaca się go kupić za tę kwotę? - Teraz jest przecena z 3 990 na 3 192 ! a widziałem w zagranicznych sklepach, że potrafi kosztować ponad 5 000 a taniej nie ma nigdzie.

Z góry wielkie dzięki za pomoc, Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Imho nie. Ten mechanizm to klon ety ale bardziej awaryjny. Samo wykonanie zegarkow AR nie jest perfekcyjne (mam jeden) a kwota ponad 3k pozwala na rozejrzenie się za duzo lepszymi zegarkami (w tej cenie mozesz na bazarku znaleźć używane eterne kontiki) a podobne wizualnie zegarki i to lepszych marek (certina) kupisz taniej

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość fidelio

Ja na Twoim miejscu darowałbym sobie Alberta. Zakładając, że Twój budzęt to ok. 3000 zł, to w tej kwocie jest już całkiem spory wybór zegarków, które są zdecydowanie bardziej warte polecenia niż Albert...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi