Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Tomaszewski

kwestia gwarancji

Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno sprowadziłem (poprzez ebay) z Anglii nowiutkiego kwarca Hamilton Khaki. Niestety okazało się, że zegarek ma zwarcie w czego efekcie musiałbym zmieniać baterię co dwa miesiące. Na moje pytanie o gwarancję (nie była takowa dołączona do zegarka) sprzedający odpowiedział, żebym wysłał zegarek do producenta.

Mam w związku z tym pytanie czy wystarczy odesłać zegarek z fakturą zakupu do producenta aby uzyskać jego wymianę ?

Sprzedawca nie budzi mojego zaufania dlatego bał bym się skorzystać z tzw. rękojmi aby nie stracić i pieniędzy i zegarka.

Od zakupu minęły ponad 2-mc więc za późno by skorzystać z centrum rozstrzygania sporów pay pal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się, że producent nie uzna gwarancji bez karty gwarancyjnej.

Poproś sprzedawcę o kartę lub wymianę zegarka.

Jeśli się boisz, napraw go w Polsce za własną kasę.


 

epos_logo.jpg.8c112fd1fff37da5649af0cec7869bc5.jpg  Jak go nie lubić!

.................................................................
"Mieć rację to niewiele, nawet stary zepsuty zegar dwa razy na dobę ma rację. - Jean Cocteau
.................................................................
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.