Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

renko

czas na mojego pierwszego posta;)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich Klubowiczów.

Mam na imię Kacper, studiuję na Akademii Medycznej w Gdańsku.

Na forum trafiłem jakiś czas temu w poszukiwaniu informacji o zegarku, który sobie wstępnie upatrzyłem. Wtedy myślałem, ze decyzja jest ostateczna, ale dowiedziałem sie, ze istnieją też czasomierze, które nie potrzebują baterii i mają dusze. I sie zakochałem... Od tego czasu przejrzałem miliony ofert i zdjęć, w sklepach trójmiejskich pewnie już mnie rozpoznają jako oglądacza-przymierzacza, a budżet zdążył sie czterokrotnie powiększyć:)

Dzięki Wam i Waszym postom z kompletnego laika staję się powoli pasjonatem chyba. Co prawda to stadium początkowe, ale nie mam nic przeciwko:)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witaj, to bardzo miła choroba. W dodatku nieuleczalna chyba :-)

Wojtek

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość piotrab

czesc

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość maestro

To dobre. Przyszły lekarz obserwuje jak się choroba rozwija i jeszcze się z tego cieszy... 8) Witaj na forum!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Coś mi się zdaje, że w tym towarzystwie taka sytuacja nikogo nie dziwi:D Ale trzeba przyznać, że przez ostatnie tygodnie głupiałem po prostu- przy okrojonym budżecie wybór też był niewielki, a jak go wyśrubowałem (przy moich możliwościach), nastąpiła klęska urodzaju:D Chwilowo decyzja zapadła, teraz zbieram każdy grosz i mam nadzieję, że mi się nie odwidzi...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Plonne nadzieje... Za kazdym razem gdy juz jestem zdecydowany na jakis cel, ktorys z tych wariatow wklei takie fotki, ze kapcie mi spadaja i wszystko mi sie placze :)

Witaj na forum :wink:

.