Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Jacekns

Niebanalny czasomierz z dużą kopertą

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc w wyborze czasomierza.

 

Do tej pory jestem posiadaczem Festiny F16190 którą posiadam od... 12 lat☺ i jestem z niej bardzo zadowolony lecz przyszedł czas na coś nowego w budżecie do około 3 tyś zł

Zależy mi na tym by zegarek był duży gabarytowo, by na tarczy "dużo się działo" i by był efektowny w wyglądzie oraz (i tu proszę Was o pomoc) by nie był to badziew typu Diesel modowy ☺

Zegarek fajnie gdyby był automatyczny lecz kwarc również będzie ok i wchodzi w grę.

W internecie w oczy wpadła mi Bulova 96g175 , co o niej myślicie? Nie znam się na mechanizmach itp a chciałbym dobrze ulokować wydawane pieniądze cena=jakość

 

Proszę Was o wasze typy modeli oraz sugestie ☺

post-108689-0-25318800-1551072340_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Bulova fajna, tym bardziej, że to "płynąca sekunda". Jak chcesz dużego i efektownego zegarka, to zwróć uwagę na zegarki Vostok Europe. A swoją drogą, jaki masz obwód nadgarstka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obwód nadgarstka 19 cm ale dobrze się czuję z dużym i masywnym zegarkiem na nadgarstku. Już patrzę na Vostok-i,

 

A czy ta Bulova jeżeli chodzi o mechanizm jest Oki? Zależy mi by było w środku Oki i szkiełko raczej szafir za te pieniądze ☺

Aaa i zapomniałem dodać, że interesuje mnie zegarek na bransolecie a Vostok Europe w 99% są na pasku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Obwód nadgarstka 19 cm ale dobrze się czuję z dużym i masywnym zegarkiem na nadgarstku. Już patrzę na Vostok-i,