Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam wszystkich bardzo cieplutko! ?

Chciałabym prosić o poradę osób doświadczonych i znających się za zegarkach. Porada dotyczyć ma oryginalności zegarka Vostok Europe Lunokhod-2 Automatic. Nie posiadam do niego żadnych papierów. Wydaję mi się, że jest oryginalny, chociaż oczywiście do znawcy mi bardzo bardzo daleko, jestem typowym laikiem, ale po porównaniu zdjęć oraz obejrzeniu kilka filmików na yt, wydaję mi się, że nie jest to podróba i fajnie by było jakby ktoś podzielał moje zdania. Chciałabym go sprzedać, a nie chcę komuś wcisnąć podróbki i jeszcze w takim stanie.

Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi ?

20200506_191419.jpg

20200506_191423.jpg

20200506_191428.jpg

20200506_191433.jpg

20200506_191446.jpg

20200506_191533.jpg

20200506_191549.jpg

Wygląda jakby lądował na Księżycu. Zatem oryginał :)

Pozdrawiam

Piotr

z zewnątrz oryginał, miałem takiego ale za duży tj. za wysoki był, a w środku to kto to wie, ale pewnie też, nie widziałem jeszcze podróby Europy.... odpukać.     

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Krist-off