Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
polak mały

serwis wymiana mechanizmu Tissot AUTOMATICS III

Recommended Posts

witam

Zwracam się z zapytaniem i prośbą.

Jestem posiadaczem zegarka Tissot AUTOMATICS III

Trzy lala temu był wymieniany cały mechanizm po prostu zegarek odmówił posługi. Obecnie dałem go na przegląd opóźnia się o trzy minuty na dwie trzy doby, Serwis wskazał wymianę mechanizmu za 700 zł.

Czy nie jest to próba wyłudzenia pieniędzy, gdyż mechanizm działa tylko ten błąd nic więcej, Pytanie do posiadaczy i znających tematy porad serwisowych- Czy to normalna praktyka, że zgłasza się zegarek do przeglądu a minął termin gwarancji to z góry zapodaje się wymianę całego mechanizmu. Wg mnie to przesada, ale ja nie jestem biegły w temacie. Myślałem że przegląd polega na nasmarowaniu sprawdzeniu mechanizmu itp ale nie zakłada wymianę całego mechanizmu.

Chyba, że firma której dałem zegarek tak zdobywa klientów że wykonuje "serwis" tylko przez wymianę mechanizmu.

Ale to mógłbym zrobić sam po prostu zamówić nowy mechanizm i tyle.

PROSZĘ POÓŻCIE

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie jest normalne, żeby wymieniać mechanizm co 3 lata. Zmień serwis.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie.

W środku jest ETA 2836-2 - to jest seriwsowalne.

Zmień serwis.

 

Z jakiego jestes miasta - może podpowiemy zakład.


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

dzwoniłem, oznajmiono mi, iż taką wycenę serwisu naprawy wystawił główny serwis z Warszawy.

W piątek może odbiorę zegarek

pozdrawiam i proszę o jakiś namiary na Szczeciński uczciwy serwis abym mógł mi zegarek nadal służyć.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy serwis podaje powód dla którego uważa, że trzeba wymienić cały mechanizm? Dziwne to bardzo. Poszukaj opinii o szczecińskich zegarmistrzach tutaj albo zapytaj w tym wątku o kogoś godnego polecenia.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej

już dogadałem zegarmistrza

http://www.zegarmistrz-szczecin.pl/

Stypiński mailowo zgodził się sprawdzić ten mechanizm za free, a kwestia serwisu naprawy to już wiadomo cennik będzie zależny od wyników.

A co do przeglądu o wymianie mechanizmu coż ten sklep gdzie zapodałem mój czasomierz określił, że taką wycenę usługi im przedstawiono nic wiecej.

Wiem, dziwne to, ale może faktycznie taką politykę mają, iż po okresie gwarancyjnym zapodają wymianę całego mechanizmu a naprawiają- serwisuja tylko czasomierze na gwarancji.

Te

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj znać koniecznie, co stwierdzi zegarmistrz. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oddałeś go do autoryzowanego dealera? Jeśli tak, to powinien pójść do centrali Swatch Group, ale nie wierzę, że tam zdecydowali o wymianie całego mechanizmu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, przekazałem do autoryzowanego przedstawiciela w Szczecinie, ten przekazał niby do centrali w Warszawie. A on niby wykazał wymianę całego mechanizmu. Tyle wiem. Poprosiłem o zwrot bez żadnej wymiany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam

Zegarek Tissot Automatic III mam juŻ na ręku.

Tak jak wspominałem wadą były opóźnienia o ok 3 min, co 2- 3 dni musiałem go ustawiać. No i chciałem dać go do serwisu przeglądu itp. Autoryzowany serwis wskazał wymianę systemu, koszt 700 zł odmówiłem, gdyż uznałem to za bezzasadne. Odebrawszy zegarek zapłaciłem tylko za transport 50 zł. Poprosiłem o uzasadnienie przyczyny wymiany mechanizmu na nowy - nie otrzymałem nic.

Tego samego dnia zegarek przekazałem zegarmistrzowi sprawdził przetestował coś pokręcił i powiedział , proszę użytkować. Spytałem ile płacę? Powiedział nic mechanizm nie jest wadliwy tylko coś podkręciłem i tyle. Mogę go przesmarować mechanizm itp, ale w tedy tylko, jeżeli wada powróci lub coś będzie nie tak. Zegarek mechanizm nie wymaga specjalnie smarowania. Od trzech dni zegarek mam na reku chodzi jak należy.  KOSZT 0 ZŁ

A AUTORYZOWANY SERWIS KAZAŁ WYMIENIĆ MECHANIZM.  MOŻE MAJĄ TAKĄ POLITYKĘ. WOLĄ WYMIENIĆ MECHANIZM KTÓREMU SKOŃCZYLA SIĘ GWARANCJA NIŻ SERWISOWAĆ SMAROWAĆ ITP. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minut temu, polak mały napisał:

witam

Zegarek Tissot Automatic III mam juŻ na ręku.

Tak jak wspominałem wadą były opóźnienia o ok 3 min, co 2- 3 dni musiałem go ustawiać. No i chciałem dać go do serwisu przeglądu itp. Autoryzowany serwis wskazał wymianę systemu, koszt 700 zł odmówiłem, gdyż uznałem to za bezzasadne. Odebrawszy zegarek zapłaciłem tylko za transport 50 zł. Poprosiłem o uzasadnienie przyczyny wymiany mechanizmu na nowy - nie otrzymałem nic.

Tego samego dnia zegarek przekazałem zegarmistrzowi sprawdził przetestował coś pokręcił i powiedział , proszę użytkować. Spytałem ile płacę? Powiedział nic mechanizm nie jest wadliwy tylko coś podkręciłem i tyle. Mogę go przesmarować mechanizm itp, ale w tedy tylko, jeżeli wada powróci lub coś będzie nie tak. Zegarek mechanizm nie wymaga specjalnie smarowania. Od trzech dni zegarek mam na reku chodzi jak należy.  KOSZT 0 ZŁ

A AUTORYZOWANY SERWIS KAZAŁ WYMIENIĆ MECHANIZM.  MOŻE MAJĄ TAKĄ POLITYKĘ. WOLĄ WYMIENIĆ MECHANIZM KTÓREMU SKOŃCZYLA SIĘ GWARANCJA NIŻ SERWISOWAĆ SMAROWAĆ ITP. 

Tak działają serwisy zegarkowe, samochodowe itp....

 

9 Lat temu kupiłem skode superb 2.0tdi  tam w pompie olejowej jest taki wadliwy wałek który lubi sie ukręcać zazwyczaj na autostradzie czasem przy okazji zaciera się silnik- więc zaraz po zakupie pojechałem do autoryzowanego serwisu z pytaniem ile taki wałek

Wałeczek 28zł - mogą mi sprzedać i muszę wymienić sobie sam - oni wymieniają tylko całą pompę olejową koszt 5500zł

Zdecydowałem w końcu wysłać całą pompę to Gdańska - jest taka firma co przerabia wadliwy wałek na taki bezawaryjny pogrubiony - koszt 500zł z przesyłkami

Share this post


Link to post
Share on other sites

I całe szczęście że udałeś się do fachowca. Wygląda na to, że wystarczyła tylko regulacja. 

@Paweł Bury. te 2.0 TDI w Skodzie to podobno było nieszczęście. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Carrot napisał:

I całe szczęście że udałeś się do fachowca. Wygląda na to, że wystarczyła tylko regulacja. 

@Paweł Bury. te 2.0 TDI w Skodzie to podobno było nieszczęście. 

Przez 9 lat 1 awaria gdzie z Chorwacji wróciłem na lawecie - do tej pory nic - jakiś czujnik, raz pasek, raz łozysko wentylatora i w sumie tyle

te do początku 2006 roku były felerne - ja ma z końca 2006 i tylko ta pompa była wadliwa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.