Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość cypekkk

Vostok-Europe Rocket N-1

Rekomendowane odpowiedzi

Gość cypekkk

Witam.

Zostałem posiadaczem Vostok-Europe Rocket N-1 z mechanizmam 2426.

Nie posiadam do niego instrukcji obsługi a nie mam doświadczenia w tego typu zegarkach.

Z uwagi na to mam pytania odnośnie ustawiania czasu tj:

-odkręcanie koronki

-ustawianie czasu

-daty

-i przede wszystki czasu 24 h (co z tym pierścieniem?)

Jeśli mogę prosić o dokładne opisy tych procesów.

Z góry dzięki za info i przepraszam za takie w sumie banalne dla Was pytania!!!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

pojutrze wszystko napiszę o nim .

wklej zdjęcia , najlepiej nadgarstkowe

pozdro i gratuluję

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Cześć panowie.

Szanowny kolego Komornik12 ... fajnie opisałeś co robić z VE (świetna instrukcja obsługi, ja bym tak czytelnie chyba nie napisał)

dodam tylko, że w tym modelu można ustawić drugą strefę czasową korzystając z obrotowej lunety z podziałką 24-h ( np.: czas londyński czyli jedna godzina wcześniej : ustawiamy zewnętrzny pierścień tak aby godzina 23 na nim pokrywała się z 24-tą na skali wewnętrznej i wtedy wskazówki , te grubsze, pokazują na skali wewnętrznej nasz czas , a cieńsza wskazówka, robiąca tylko jeden 24-ro godzinny cykl na dobę pokazuje na tej zewnętrznej skali czas londyński ) jednocześnie ta trzecia wskazówka pełni rolę wskazania 24-ro godzinnego( odpowiada na pytanie : czy jest teraz godzina trzynasta, czy pierwsza w nocy) dla czasu podstawowego bo zegarek ma jeszcze jedną skalę 24-ro godzinną ( pod szkłem podziałka na skośnym pierścieniu, cyfry nieparzyste + indeksy).