Watch-er 1342 #1 Napisano 21 Października 2023 (edytowane) Koledzy, znalazłem taki oto zegar. Podoba mi się, ale z uwagi na fakt, że jestem całkowitym laikiem w tym temacie zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w identyfikacji. Podobno to XIX w. ale IMO trochę "za dobrze" wygląda. Ponadto na belgijskiej aukcji wyrażono opinię, że to XX-wieczna replika. Uprzejmie proszę o opinie. Edytowane 21 Października 2023 przez Watch-er 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anansi 3558 #2 Napisano 21 Października 2023 (edytowane) Mechanizm wygląda na wyrób z III ćwierci XIX wieku, może dzwonek zakrywa sygnaturę producenta. Ale czy skrzynka też jest z tego okresu i z kompletu - nie jestem w stanie powiedzieć. Tu jest? https://www.carlobonte.be/auction-lot/a-louis-xiv-style-pendule-religieuse-decorated_E054255B5E Edytowane 21 Października 2023 przez Anansi 1 Tolerancja musi być nietolerancyjna wobec nietolerancji. Němec z Královce Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erzlot 301 #3 Napisano 21 Października 2023 W stylu zegarów Boulle, w Mikrolisku nie znalazłem logo H & F Paris ale google pokazuje kilka takich zegarów z lat 1850-1860, więc to chyba oryginał. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anansi 3558 #4 Napisano 21 Października 2023 Takie to pisanie, kiedy poprzednik edytuje tekst. Ja sygnatury nie widziałem, Rysiek już się załapał. 0 Tolerancja musi być nietolerancyjna wobec nietolerancji. Němec z Královce Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach