Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Agatapp

Co wybrać? Używana omega vs nowy tańszy

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry, proszę o pomoc - nie znam się zbyt ale od jakiegoś czasu myślę o zakupie Omegi Seamaster Aqua Terra. Cena w salonie ~17 tys jest zaporowa, myślałam o używce. Znalazłam w granicach do 10 tys zł tę którą mi się podoba ale bez dokumentów, na chrono24, inne wersje tego modelu trochę tańsze, ale też bym kupiła. Zastanawiam się, czy w tej sytuacji upierać się przy Omedze, która wizualnie jest dla mnie najlepszym wyborem, czy może poszukać czegoś jak np Longines - widziałam całkiem ładne nowe w salonie za ~8 tys., ale to jednak nie moja upatrzona Omega 🙈 Warto inwestować niemałą kwotę w używaną Omegę ? Obawiam się, co będzie jak coś się z nią stanie, zazwyczaj nie jest podany rok produkcji, nie chciałabym zostać z bezużyteczną ozdobą za mnóstwo pieniędzy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, Agatapp napisał(-a):

[...] czy [...] upierać się przy Omedze, która wizualnie jest dla mnie najlepszym wyborem, czy może poszukać czegoś jak np Longines - [...] ale to jednak nie moja upatrzona Omega 🙈[...]

 

Odpowiedź jest w powyższym cytacie - ŻADEN inny zegarek nie będzie wymarzoną Omegą i od razu po jego kupnie, równolegle do radości z jego nabycia, pojawi się ukłucie "No ale to jednak nie ta Omega, którą tak bardzo chciałam..." :)

 


Omega Planet Ocean XL  |  Omega Railmaster XXL  |  Tag Heuer Carrera Drive Timer  |  Ticino Big Pilot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Dirty Harry napisał(-a):

 

Odpowiedź jest w powyższym cytacie - ŻADEN inny zegarek nie będzie wymarzoną Omegą i od razu po jego kupnie, równolegle do radości z jego nabycia, pojawi się ukłucie "No ale to jednak nie ta Omega, którą tak bardzo chciałam..." :)