Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Michel71

Prośba o informacje nt. zegraka kieszonkowego

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry wieczór!

Jakiś czas temu wszedłem w posiadanie starego zegarka kieszonkowego. Po oględzinach i przeszukaniu internetu udało mi się ustalić, iż jest to zegarek marki Tempora, z powtarzaniem/wybijaniem minut (proszę wybaczyć brak fachowej terminologii), datownikiem i różnymi innymi funkcjami ;), z kopertą pokrytą 14-karatowym złotem.

Czy ktoś wie może coś więcej nt. tej marki i konkretnego modelu? Informacji w internecie nie ma za wiele, a chciałbym się dowiedzieć choćby z jakiego roku/okresu pochodzi (chyba po 1933 r., sądząc po próbie złota 585), jakie ma funkcje, co robi konkretna tarcza/wskazówka itp. Mogę oczywiście zrobić dodatkowe zdjęcia lub dodać jakieś info, jeśli będzie taka - jestem kompletnym laikiem i nawet nie wiem, jakie informacje będą istotne.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

Pozdrawiam, Michał

tempora01.jpg

tempora03.jpg

tempora04.jpg

tempora05.jpg

tempora06.jpg

tempora07.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Napisano (edytowane)

O Guye Barbezat / Le Phare itd trochę (ale nie za dużo) się znajdzie. O repetierach minutowych też.

https://watch-wiki.org/index.php?title=Barbezat-Baillot,_Charles-Ami

Edytowane przez Anansi

Tolerancja musi być nietolerancyjna wobec nietolerancji. Němec z Královce

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
43 minuty temu, mazurcaparadosmuertes napisał(-a):

Dzięki, byłem na tej stronie, ale nie bardzo potrafię tam cokolwiek znaleźć - pewnie ze względu na niewielką wiedzę w temacie. Słaba znajomość niemieckiego też nie pomaga ;) Ale napisałem do właściciela strony, może odpisze.

21 minut temu, Anansi napisał(-a):

O Guye Barbezat / Le Phare itd trochę (ale nie za dużo) się znajdzie. O repetierach minutowych też.

https://watch-wiki.org/index.php?title=Barbezat-Baillot,_Charles-Ami