Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
MasterFan

Klub Miłośników Zegarków SEIKO

Recommended Posts

a ja dziś sie dowiedziałem z pewnego źródła, że z początkiem czerwca Seiko podnosi ceny na zegarki automatyczne od 7 do 10%

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mathu
a ja dziś sie dowiedziałem z pewnego źródła, że z początkiem czerwca Seiko podnosi ceny na zegarki automatyczne od 7 do 10%

Z jakiego powodu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Podaj to żródło

 

mail od jednego z internetowych, zaufanych dystrybutorów seiko. czy to prawda - nie wiem. wiem ze ceny u nich poszły w górę i tym tłumaczą zmianę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Blaz

No to niezbyt miła wiadomość... Ciekawe kiedy to się przełoży na ceny z ebaya i allegro...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie nie chciałem powielać obrazka. Pozdrawiam Mirek- mi się podoba - troszku do Sinna podobne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ładny, lubię datownik na 4-tej (albo obok :huh:) Tylko żeby tarcza była bez cyfr, no może być 12-nastka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dzis mojego Orange Monstera zaopatrzylem w gumowy pasek. Wyglada identycznie jak oryginalny. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ma ktoś już w domu SNZG15? czekam na fajne fotki, bo w necie marnota..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest zimny-wiatr
A ma ktoś już w domu SNZG15? czekam na fajne fotki, bo w necie marnota..

 

Powinien jeden niedługo być, albo już jest :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no wiem, słyszałem. Czekam (pewnie nie tylko ja) na fotki w galerii;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

o! fajny. mają może wersje w stali bez PVD? na takiego bym się może i pisał...

no i jaka cena?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Blaz

Chciałbym mimo wszystko mieć możliwość ponudzenia się PVD, bo jeszcze nie miałem zegarka w czerni. ;) A to PVD w tym Alpiniście wyjątkowo pasuje do reszty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

POwitoł

o! fajny. mają może wersje w stali bez PVD? na takiego bym się może i pisał...

no i jaka cena?

Na szczęście jest w stali ;) SARB059 ~~550$ na ebayu.

Czarny, SARB059, pod 600$ podchodzi.

Wskazówki fajne, ale reszta... Starsze modele miały styl. Ten mi się nic a nic nie widzi.

 

Czekam na SKXa z 6r15 :lol:

Choć patrząc na ceny zegarków z tym mechanizmem, dłuuugo będę ciułał dutki ;)


porcelanowy: Nóż to Narzędzie => ntn.knives.pl

Z pamiętnika strapmakera amatora :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Blaz

Porcelain, a ile sobie za Twoje marzenie żądają? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
POwitoł

 

Czekam na SKXa z 6r15 ;)

Chyba nigdy nie zamontują tego mechanizmu do tej linii. Szkoda bo byłby to godny następca obecnego modelu.


rXQHFG4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.