Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Jimi Jump

Na mój gust to Casio

Rekomendowane odpowiedzi

Siema wszystkim,

 

Mam pytanie do specjalistów, co to za casio (o ile w ogóle Casio, może jakiś produkt na potrzeby marketingu???):

 

http://www.hdwallpapers.in/walls/medal_of_honor_2010-normal.jpg

 

Może to jakiś Citizen ?

 

Nie znam się na Casio, wiem jedynie że muszę MIEĆ Casio bo ... no bo tak, bo magnetyzm ma w sobie taki Mudman, Gulfman albo Riseman ! ;) Najlepiej wszystkie 3 mieć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hahahahaaaaaaaaa Skapande przestań :lol: To nieprawda ! :D

A może to moja podświadomość ? Matko ! To ze mną jest już tak źle ?! :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak poważnie ,to jeśli masz tę grę ,to sprawdz w książeczce kto udzielił licencji na produkty wykorzystane w grze. To powinno nakierować Cię na jakiś trop. Jak nie masz to kup, jak nie chcesz kupić to zamów u mikołaja :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W nowym Medal of Honor jest kilka świetnie prezentujących się zegarków. G-Shock też tam jest i nosi go ''Diabeł''.

 

Już wiem! Zegarek u ''Dusty'ego''(wojak na okładce) to Suunto X-Lander.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W nowym Medal of Honor jest kilka świetnie prezentujących się zegarków. G-Shock też tam jest i nosi go ''Diabeł''.

 

Już wiem! Zegarek u ''Dusty'ego''(wojak na okładce) to Suunto X-Lander.

 

 

Wiedziałem że mi ktoś pomoże ! Wczoraj kampanię na Hardzie przeszedłem i zachodziłem w głowę co oni mają na nadgarstku :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach