bllade 0 #1 Napisano 12 Lutego 2011 moglibyście dać mi jakieś wyraźne zdjęcia kart gwarancyjnej zibi?Kupiłem zegarek casio na allegro, ale sprzedawca ma zaledwie 20 komentarzy, a cena jak za taki zegarek z gwarancją zibi dosyć niska jest. Skoro można podrobić zegarek to i gwarancję tym bardziej, dlatego chciałbym te zdjęcia : ) 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość 00110010000010011001 #2 Napisano 12 Lutego 2011 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bllade 0 #3 Napisano 13 Lutego 2011 a da się sprawdzić gościa który chyba tylko na allegro działa? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aluf 0 #4 Napisano 13 Lutego 2011 Jeżeli działa tylko na allegro to nie jest partnerem zibi 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bllade 0 #5 Napisano 13 Lutego 2011 hmmmczyli mam napisać do zibi i podać login(natpress) / nazwę sklepu na allegro(Nat-press Clock) tego sprzedawcy, tak? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NETRUNNER 2 #6 Napisano 14 Lutego 2011 Gwarancja Zibi.Kupuj poki mozesz za ta cene.Cena niezgodna z polityka cenowa on-lina Casio na Europe co zapewne zpowoduje niedlugo jakas zmiane. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NETRUNNER 2 #7 Napisano 14 Lutego 2011 zle. sprawdzilem dokladnie. sklep zlikwidowany okolo pol roku temu. Towar z gwarancjami od Zibi. Zapewne chca sie pozbyc koncowek towaru ktory wciaz maja. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bllade 0 #8 Napisano 14 Lutego 2011 ooo, dzięki : Dczyli wszystko jest ok, tak? : D 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NETRUNNER 2 #9 Napisano 14 Lutego 2011 zgaduje ze tak. Kupowali zegarki z Zibi. Sklep zamkneli. Stawialbym na to ze wyprzedaja co maja jeszcze, wiec mozna okazyjnie cos tam kupic. Ale to zgadywanie, bo sam firmy nie znam. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aluf 0 #10 Napisano 14 Lutego 2011 Netrunner macie klientów jako Zibi którzy sprzedają tylko w internecie? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bllade 0 #11 Napisano 16 Lutego 2011 no dobra, mam już zegarek w domu.Jest na nim hologram zibi. Gwarancja też wygląda na dobrą - podbita i podpisana, czyli chyba wszystko jest ok, tak?W paczce nie było polskiej gwarancji oraz informacji o możliwości przedłużenia gwarancji i w jaki sposób to zrobić. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nav 3888 #12 Napisano 16 Lutego 2011 no dobra, mam już zegarek w domu.Jest na nim hologram zibi. Gwarancja też wygląda na dobrą - podbita i podpisana, czyli chyba wszystko jest ok, tak?W paczce nie było polskiej gwarancji oraz informacji o możliwości przedłużenia gwarancji i w jaki sposób to zrobić. bllade wrzuć na luz, z tego co opisujesz i jest napisane w tym wątku wszystko jest ok. Jeśli sam nie zniszczysz tego zegarka, mało prawdopodobne żeby samoistnie uległ awarii. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bllade 0 #13 Napisano 16 Lutego 2011 jestem przewrażliwiony na tym punkcie ; )ogólnie mam takie nastawienie do zakupów przez neta, chociaż często w taki sposób kupuję 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NETRUNNER 2 #14 Napisano 21 Lutego 2011 I tu mnie zdziwiles. Wychodzi na to ze zegarekj z oficjalnego zrodla, ale powinienes dostac polska gwarancje na druku Zibi i blankiet przedluzenia gwarancji. To drugie mozesz zrobic sam wplacajac od daty zakupu 20 zl na odpowiednie konto (potwierdzenie wplaty jest tez automatycznym przedluzeniem). Probloem ze to dziala tylko jak masz polska gwarancje. Gwarancja oryginalna czyliu miedzynarodowa przyda sie tylko za granica i tylko na 2 lata. W Polsce 3+3 daje Zibi, wiec tylko z ta gwarancja bedzie taki czas jej obowiazywania. Tak wiec masz zegarek, ok, ale powineinec dostac polska gwarancje na druku Zibi. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cezar. 193 #15 Napisano 21 Lutego 2011 Ale przecież międzynarodowa gwarancja dwuletnia również jest honorowana w Polsce.Z tego co wiem to ZIBI i APOLLO chyba ją realizują. To że nie można jej przedłużyć to rozumiem pozdrawiam, Cezar 0 ALAMO napisał - każdy ma prywatne, wrodzone prawo do bycia idiotą...może o to prawo walczyć, do swej idiociej śmierci... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NETRUNNER 2 #16 Napisano 22 Lutego 2011 Niestety japońskie firmy nie są zbyt szybkie we wprowadzaniu zmian, pewnie dlatego wymyslili Kaizen.Nie jest to do konca prawda. Zreszta sami spróbujcie pojsc z taka gwarancja do Apollo, ktore od 7 lat nie jest dystrybutorem zegarków Casio. Zibi ma umowe na naprawe towaru z gwarancją międzynarodową zakupionego poza polską. W polsce Zibi honoruje swoje gwarancje. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cezar. 193 #17 Napisano 22 Lutego 2011 Zibi ma umowe na naprawe towaru z gwarancją międzynarodową zakupionego poza polską. W polsce Zibi honoruje swoje gwarancje. Tzn ZIBI naprawia tylko swoje, czy również kupione poza Polską ?Bo rozumiem, że Apollo wypadł z rynku... 0 ALAMO napisał - każdy ma prywatne, wrodzone prawo do bycia idiotą...może o to prawo walczyć, do swej idiociej śmierci... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NETRUNNER 2 #18 Napisano 23 Lutego 2011 Apollo nie ma juz nic wspolnego z Casio. Jeszcze dwa lata temu dystrybuowali aparaty, ale tez juz tak nie jest.Zibi naprawia zegarki Casio zakupione poza polska z gwarancja miedzynarodowa. A wiec kupione poza polska tez naprawia. Notabene w gwarancji miedzynarodowej Casio wciaz drukuje zle dane, bo serwis robi spolka wydzielona: Zibi techno i nie znajduje sie na Grochowskiej jak to Casio wciaz drukuje. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach