Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
News will be here

nav

Użytkownik
  • Content Count

    1271
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3831 Guru zegarmistrzostwa

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

950 profile views
  1. nav

    Motocykle

    Ja bym zostawił, kask powinien być dość ciasno dopasowany, z czasem wyściółka i tak się zbije. A I najważniejsze, żeby kask w trakcie jazdy był zapięty.
  2. Prawdopodobieństwo znalezienia dawcy- tzn. drugiego zegarka z tym mechanizmem do "przeszczepu" w cenie poniżej zaproponowanego Ci serwisu, jest moim zdaniem bliskie zeru. Ceny trochę się zmieniły (wzrosły) przez ostatnie 4 lata i w moim odczuciu zaproponowano Ci cena za pełny serwis jest całkiem akceptowalna.
  3. Nieszablonowo, nieztuzinkowo, manufakturowo... ciekawy zegarek. Życzę dużo radości z użytkowania.
  4. Tak, będzie widać, że ten u góry jest lepiej wykonany, tak w ogólnym odbiorze i jeszcze bardziej w szczegółach. To są podrasowane zdjęcia, tak że każdy zegarek wygląda atrakcyjnie, na żywo inaczej się to prezentuje.
  5. Te szare okręgi na mapie to podjazdy? Pytam, bo nigdy connect nic mi takiego nie wyświetlał.
  6. nav

    Motocykle

    Ile można po górach/pogórzach jeździć? To dziś zrobiłem tour po Śląsku
  7. nav

    Motocykle

    Pięknie zmontowane, szacun za jazdę solo, super przygoda.
  8. nav

    Motocykle

    Wiele nie doradzę, każdy ma inny tyłek, oczekiwania, Z900 z tej trójki bym odpuścił - (to bardzo dobry motocykl, jeździłem) ale nie wniesie nic z komfortu, wygody z podróżowania względem CB. Tracer 9 jest super, Multistrda natomiast dała mi bardzo dużo frajdy i radości z jazdy.
  9. nav

    Motocykle

    Miałem dziś trochę luźniejszy dzień i wybrałem się na jazdę testową Multistradą V2s i Tracerem 9GT. Technikaliów nie znam, ale to zdaje się dość podobne "mocowo" sprzęty. Tracer podręcznikowy, skrętny, dobrze się go czuje, w mieście można się sprawnie poruszać, szybki motocykl, fajna ochrona przed wiatrem, świetny quickshifter góra/dół. Ducati trochę jak traktor, wibruje, telepie, V2 ma zupełnie inną charakterystykę niż rzędowa czwórka, którą jeżdzę na co dzień, czy nawet trzy cylindry jak w Yamasze. Sprzęgło ostro bierze od samego początku, quickshifter też góra/dół ale poniżej 4tys. obrotów działa zdecydowanie bardziej "surowo" niż w Yamasze, sam motocykl bardzo zwrotny, w mieście idzie się sprawnie poruszać, jeśli zaś idzie o dynamikę, to po prostu rakieta, brak mi słów, żeby opisać jak ten motocykl przyspiesza. Miałem ogromną frajdę z jazdy Multistradą i jestem oczarowany tym motocyklem.
  10. Folia nie zablokuje ładowania słonecznego.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.