Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

pieknezegarki

Poljot Strela

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Właśnie przed kilkoma minutami natknąłem się na to cudo podczas przeglądania alletanio, nie znam się nic a nic na rosyjskich zegarkach, czy mógłby ktoś przybliżyć mi ten zegarek? Czy mechanizm który w nim jest jest wart tej ceny? Jak jest z awaryjnością? Jak jest z dokładnością? Ma jakąś historię?

 

Jestem pod wrażeniem urody tego sprzętu, poszukuję zegarka z przeszklonym deklem, najlepiej nakręcanego, tak aby było na co popatrzeć, i w życiu bym się nie spodziewał, że takie cudeńko w takiej cenie???

http://allegro.pl/poljot-strela-zegarek-mchaniczny-chronograf-i1480014370.html

 

Będę wdzięczny za odpowiedź ;)

Pozdrawiam

Kuba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mechanizm 3133 jest stosowany już wiele lat i ma dobre opinie. A Szturmańskije na zmodyfikowanym 3133, czy też inne modele na tym werku (3133), np. Okean to już legenda (foto),(foto), (foto), (foto).

Aktualnie jest stosowany, poza Poljotami także np w zegarkach f. Moscow Classic. Sporo informacji powinieneś odszukać także na forum.


Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za szybką odpowiedź, przejrzę forum, w poszukiwaniu wiadomości bo strasznie mnie zaciekawił ten mechanizm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz też przeszukać chronografy "made in germany" typu Junkers lub Zeppelin. Te marki są prawdopodobnie mocno związane z rosyjskim biznesem i często używają mechanizmu P3133.

Ponadto są zazwyczaj w wersjach starannie udekorowanej

 

50826d1281474743t-meine-neue-zeppelin-chrono-mit-3133-handaufzugwerk-15353-zeppelin-7400.jpg