Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Konstantinov

Barclay

Rekomendowane odpowiedzi

Podejrzewam,ze na podstawie tego zdjecia nikt nie udzieli Ci odpowiedzi.Zrob dokladne zdjecie zegarka i mechanizmu.


leszek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdjęcie można sobie przybliżyć w prawym górnym rogu (zdjęcia) a jak na razie nie mam niestety możliwości zrobienia lepszego zdjęcia. a co do robienia zdjęcia mechanizmu...to trochę się go boje otwierać bo nie znam się na zegarkach i nie chciał bym go uszkodzić albo coś :/(chyba ze mi ktoś opisze jak mam to zrobić dokładnie i DELIKATNIE ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakis kwarc z datownikiem, i tyle...


Zadna praca nie hanbi, ale kazda meczy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bardzo..."mila" odpowiedz. Dla ciebie to jakiś tam kwarc a dla mnie to ważny zegarek który ma duża wartość sentymentalna i tyle... :) z reszta to ze jest to kwarc to ja wiem i nie o taka odpowiedz prosiłem. Wiesz coś o tej firmie ?? wiesz coś o samym zegarku typu ile możne mieć lat? skąd pochodzi ??

 

Mod:

 

Post poprawiłem, ponieważ tylko zniechęca do udzielenia odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kaido2
Dla ciebie to jakiś tam kwarc a dla mnie to ważny zegarek który ma duża wartość sentymentalna i tyle...

 

I niech tak zostanie.

 

zdjęcie można sobie przybliżyć w prawym górnym rogu (zdjęcia) a jak na razie nie mam niestety możliwości zrobienia lepszego zdjęcia.

 

No dobra, tylko co nam z tego zdjęcia?

 

Jeżeli ktoś ma tobie w czymś pomóc to: