Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Szymi85

Pytanie o model zegarka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

Noszę się od jakiegoś czasu z zamierem kupna zagarka - jestem kompletnym laikiem w tych sprawach i nie znam się na tych arcydziełach. Dlatego chciałbym zasięgnąć Waszej opinii.

Zegarek najlepiej jakby był automatyczny, z bransoletą. Cena do 500zł.

Przeglądając rózne oferty, sklepy i aukcje natknąłem się na taki:

 

http://www.i-zegarki.pl/seiko-snk613k1-automatic-mandalay-p-30.html

 

Ja sam jestem w stanie wizualnie go tylko ocenić - bardzo mi odpowiada taki.

 

Jest on godny polecenia???

 

Dziękuję z góry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seiko 5 to bardzo racjonalne rozwiązanie jeżeli masz wąski nadgarstek, natomiast jeżeli szukasz czegoś o większej średnicy to warto dołożyć do 700-800 zł i porozglądać się za lepszymi automatami Seiko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie

 

Tak się składa, że mam wąski nadgarstek - także chyba go wezmę :D

Szkoda tylko, że jego dostępność jest dość ograniczona - jeden sklep go ma w ofercie i czeka czekać jakieś 2 tygodnie.

Ale coż zrobić

 

Dziękuję i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Nie chce zakladac nowego tematu i zasmiecac forum pytaniami, ktore padaly juz wiele razy wiec bede kontynuowal w tym proszac o wyrozumialosc.