Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

KnowHow

Omega Constellation

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, naszla mnie chec wymiany mojego "zegarka" na zegarek, stad temat. Nie interesuja mnie modowe zabawki, chcialbym cos porzadnego i eleganckiego lecz nie do przesady, zegarek noszony na codzien. Troche przegladalem forum i sklepy, bardzo spodobala mi sie Omega Conctellation. Ktos moglby mi przyblizyc ta serie zegarkowpamietajac, ze jestem kompletnym laikiem :)

Te zwrocily moja szczegolna uwage:

http://allegro.pl/14k-omega-constellation-chronometer-delux-36mm-i1768751802.html

http://allegro.pl/zloto-14k-omega-constellation-prestiz-jak-nowa-i1779996092.html

Co oznacza Pie Pan, chronometer, DeLuxe, czy to tylko nazwy? Jak duzy kredyt trzeba wziac aby kupic takie cudo? :) Czy warto?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Warto, ale nie napalaj sie!

O tych zegarkach jest bardzo duzo na forum, poczytaj.

Co do tych, ktore pokazujesz - obie sa w porzadku. Zadna z nich nie jest pie-pan, ani de Luxe. Te druga (Constellation "C") sprzedaje nasz Forumowicz: kono. Wyszly mu (jak zwykle) bardzo dobre zdjecia.

Natomiast pie-pany (takie jak moja):

dsc07714y.jpg

sa bardzo czesto "trefne" - kiepsko odnowione tarcze, badz w ogole skladaki,lub wspolczesnie produkowane podrobki. Zalecana duza ostroznosc i konsultacja.

Zadna praca nie hanbi, ale kazda meczy...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Odpowiedzialem, a w ogole ktos juz sie o nia pytal - jest gdzies watek na Forum.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dziekuje wlasnie przeczytalem, waham sie niemilosiernie czy licytowac ten 1 czy nie :/ jest swietny

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi