Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

XLesio

Użytkownik
  • Content Count

    873
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

XLesio last won the day on October 1 2014

XLesio had the most liked content!

Community Reputation

14 Początkujący

About XLesio

  • Birthday 09/22/1980

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Miasto portowe w głębi lądu ;)
  • Hobby
    Analogowy Canonier pod Żaglami z Zodiakiem na łapie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czy ktoś jeszcze mógłby poratować instrukcją?
  2. Nie. Między innymi dlatego stanęło na sedanie zamiast suva.
  3. A kto ci powiedział że schodzi z oferty? Z oferty wpadła 70-ka i 50-ka. XC60 to najlepiej sprzedający się SUV w segmencie, i prędzej by zaczęli robić tapicerkę z ceraty niż z niego zrezygnowali Jedyna zmiana, to lift który wskoczy lada chwila. W końcu muszą starszymi modelami nawiązać do flagowej (i najmłodszej) 90-ki. A XC60 trzyma niestety równą cenę, ale warto dokładnie pokopać.. Też się nad nim zastanawiałem i rozbieżności między salonami sięgały 20 k PLN. Najlepsza oferta pochodziła z Poznania. 108 k netto za kinetic z bajerami (sensus, navi, bliss, głośnomówiący, wykończenie Ocean Race) w silniku D4 z MT.
  4. Trochę mnie zaskoczyłeś tym zestawieniem... A myślałeś o Volvo? Ja osobiście uciekłem z Audi do S60. Silnik benzynowy 1.6 (T3) z oryginalnym volvowskim mapowaniem od Polestar. Zrobiło mu się prawie 190 kuniów, a średnie miejskie spalanie trzyma się na poziomie 8,6-8,8 l Przy 160 km/h w trasie w środku cisza. No i te fotele...
  5. Przeglądy co 30.000. Silnik pochodził niestety z wczesnej serii TFSI. Tej, co to to w swojej zajebistości potrafiła popuszczać pasek.. Auto z Austrii, więc u nas nie chcieli objąć akcją serwisową (po zdarzeniu) i podciągnąć pod gwarancję. Na szczęście chwilę wcześniej wyszło na jaw, że właściciel ASO zrobił nas w uja na innym problemie (wkręcił w inwestycję rzędu 8-9 tys PLN) i w drodze ugody wziął rozrząd na klatę. Pozostał duży sentyment do Audi i antysentyment do ASO w Szczecinie No i to zauroczenie konstrukcją silnika.. Dolne koło rozrządu zespolone z blokiem silnika. Żeby go wymienić, trzeba było wywalić pół bloku... Bohu dziękować - teraz jest Volvo.
  6. Przez 2 lata jeździłem 1.2 TFSI (turbina i 90 KM). Średnie spalanie to 5,8-6,4 L. W trasie (przy 140-150 km) leciało do 6,8-7,0 L. Co więcej, zadam kłam, dynamika w trasie wcale nie gorsza. Rocznie robiłem ok 40.000 km. Tylko co z tego? Przy 79.000 przebiegu zmielił się rozrząd
  7. Umarłem... Omega-Orient jest do tego kwarcowa
  8. Hhhah.. Widzę Arturze, żeś już namierzył moją Dosię
  9. A widzisz Robaczku.. Chronofil - jak zwykle chylę czoła Dzięki! edit: No tak.. Dopiero teraz widzę, że FEF byłby za mały na tę kopertę - nawet z dodatkowym pierścieniem mocującym
  10. Bry Może ktoś mi na szybko pomoże.. Przymierzam się do rozstania z moją złotą Dosią, i jakoś nie mogę doszukać się info na temat jej serca Najbliższe co znalazłem temu co tyka w środku, to rodzina FEF 350-380 http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?10&ranfft&a&2uswk&FEF_350 Jednak widzę w mechanizmach dużo różnic.. Baza to pewnie FEF, ale jak DOXA nazywała swoją modyfikację? Może któryś z kolegów jest bogatszy w wiedzę? Z góry dzięki za pomoc! Przemek
  11. Dzięki! Oślepłem chyba zupełnie.. Ale cena kosmiczna
  12. To ja się zapytywam u kolegów o to, który cokolwiek wie o takiej kon-tiki? http://www.freshpilot.com/eterna-kontiki-diver-watch/ Artykuł z 2007, i ani widu ani słychu.. Studyjniak, czy wyszło w tak krótkiej serii, że nie ma na wtórnym?
  13. I znowu, jak bumerang, wraca DOSIA.. Reanimowałem rodzinną pamiątkę: klasyczną, "męską" Doxę w złocie. Tak, wiem - nie mam co liczyć na archiwa.. Ale to co o niej wiem, zadaje kłam dotychczasowym koncepcjom Do tej pory znalazłem info o tym, że modele powyżej 1 XXX XXX startują w latach 50'.. To samo dotyczy sygnatury SA. na werku. A u mnie jest: s/no 58143 i werk z DOXA SA hmm..? Ma ktoś jakiś pomysł? Dodam, że zegarek został kupiony w Zurichu, i odziedziczyłem go po pierwszym właścicielu. Wujek nie żyje od nastu lat - nie jestem w stanie odtworzyć daty zakupu. W Szwajcarii był kilkanaście razy.. Zegarek z pewnością ma oryginalny werk, nie jest składakiem. Byłem pierwszą osobą która przy nim 'grzebała', i dotyczyło to uszkodzonego szkiełka, wskazówki, i brakującej koronki
  14. Taka ciekawostka taka.. Mini tunningowane przez Polaków, którzy wzorowali się m.in na mechanizmach zegarków http://moto.pl/MotoPL/1,88389,11918028,Mini_Countryman_po_polsku.html
  15. Słowo klucz: światło dzienne A swoją drogą, zastanawiam się czy swojego złupiłeś na zBóju? Bo jeśli tak, to mieliśmy pewnie tego samego na celowniku
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.