CALABREZE 0 #1 Napisano 15 Października 2011 Witam wszystkich miłośników zegarów.Na poczatku informuję że jestem narazie 100% laikiem w sprawie zegarów.Kupiłem stary zegar wiszący i zastanawim się czy jest to orginał czy jakiś składak.Na tarczy widnieje sygnatura Le roi a Paris.Mechanizm F.M.S. z gapą 54/96D.R.P. N.55006D.R.G.M.nr.2120668215065widnieje jeszcze 97097Na skrzynce brak sygnatur.Proszę o wszystkie możliwe informacje. Narazie nie posiadam lepszych zdjęć.Postaram sie zamieścić jutro.Pozdrawiam. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tarant 2971 #2 Napisano 15 Października 2011 Wygląda na składak. Skrzynia jest młodsza od werku. Zobacz uważnie , czy nie ma otworów na tylnej ściance w okolicy wieszaka, śladów po drewnianych szynach na bocznych ściankach. O "Le Roi" i FMS znajdziesz sporo w forumowej wyszukiwarce.Wskazówki też nie są kompletem - minutowa jest za krótka. Co do malowniczego opisu mechanizmu - domyślasz się zapewne co powinieneś zrobić. 0 Pozdrawiam Piotr Tolerancja musi być nietolerancyjna wobec nietolerancji. Němec z Královce Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Młot Thora 147 #3 Napisano 15 Października 2011 Z Twojego opisu mechanizmu nie może to być nic innego jak Frederich Mauthe Schwenningen (F.M.S) Jak zobaczymy zdjęcia mechanizmu będzie można powiedzieć coś więcej o jego wieku a taki napis na tarczy zegary tej firmy także posiadały. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ulan 4 #4 Napisano 15 Października 2011 Jak koledzy pisali - mechanizm!Ale - skrzynia jest mlodsza i na pewno tarcza i wahadlo nie pasuja do niej - to pisze tylko na podstawie tego co widze . 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach