Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

cuba272

ARMANI 1406

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

potrzebuję Waszej porady. Właśnie chcę kupić w/w zegarek. W Polsce kosztuje ponad 2000PLN, na ebayu można go wziąść za 250 USD, czyli jakieś 2,5 razy taniej. Moje pytanie brzmi czy to realna cena za oryginał. Tak, wiem, że w Stanach wszystko jest taniej, ale mam pewne obiekcje - to jest duża różnica. Czy takie zegarki wogóle sie podrabia? Jestem totalnym laikiem w świecie zegarków i jedynie Wasze forum może mi przyjść z pomocą. Z góry dziękuję za Waszą pomoc.

Zamieszczam link do przykładowej aukcji:

http://www.ebay.com/itm/EMPORIO-ARMANI-BLACK-CERAMIC-WATCH-men-AR1406-445-/120802371062?pt=Wristwatches&hash=item1c2061e5f6#ht_9472wt_1189

http://www.ebay.com/itm/New-Emporio-Armani-Men-wristwatch-Retail-445-come-w-box-gift-receipt-AR1406-/330631205059?pt=Wristwatches&hash=item4cfb27d0c3#ht_2189wt_956

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Poczytaj najpierw opinie na tym forum o zegarkach modowych typu Armani. Jest tego cała masa.

"Nikt nie wymaga od Was samych zwycięstw. Czasem i przegrać przychodzi. Ale każdy ma prawo żądać od Was ambitnej i nieustającej walki. Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali Was za niegodnych podania ręki" - Henryk Reyman.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Poczytaj najpierw opinie na tym forum o zegarkach modowych typu Armani. Jest tego cała masa.

No dobra, przejrzałem już forum. Wierzę Wam na słowo, żeby tego nie kupować.

W takim razie co polecicie?

Potrzebuję zegarek z prostokątną kopertą, generalnie srebrny i chyba na bransolecie - ale nie cwaniacki:)

Budżet +-1000 PLN.

???

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi