Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Robert Frączak

Zlota Raketa (identyfikacja)

Rekomendowane odpowiedzi

Bede wdzieczny za identyfikacje Rakety ze zdjecia. Szer 32mm (bez koronki) wys 39mm. Jeden z zegarkow z kolekcji dziadka. Zegarek jest koloru zlotego. Nie umiem otwierac zegarkow i dlatego brak jest zdjecia mechanizmu. Ewentualnie jak go otworzyc zeby sprawdzic. Jestem zielony w temacie.

Chce tez go poddac renowacji. Prosze nie pisac w stylu "nie oplaca sie" oraz "Po co inwestowac". Zegarek nalezal do dziadka i to jest dla mnie swietosc. Czy jest to pokrywa zlocona i czy mozna ja poddac polerowaniu?

pozdrawiam

post-45091-0-80850900-1326213250_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Pokaż ją od spodu. Jeżeli nie ma wybitej próby to jet pozłacana. Warstwa ta raczej nie jest zbyt trwała i po kilku latach używania wyciera się. Dlatego też należy uważać z polerowaniem. Może się okazać, że jedynym wyjściem będzie nałożenie nowej powłoki.

Śmiało można za to wypolerować szkiełko lub w razie konieczności wymienić je (koszt ok. 20-30 zł).

LOGO12 (Kopiowanie).png  KMZiZ

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dzieki za pomoc. a jak otworzyc mechanizm bez tych takich dolkow do otwierania (dolna klapka)? Bo mam kilka zegarkow ktore chce otworzyc. I jak wyczyscic zegarek? Woda z mydlem delikatna szmatka? czy jakis preparat kupic? Poslucham sie rady i nie oddam do polerowania.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

a jak otworzyc mechanizm bez tych takich dolkow do otwierania (dolna klapka)?

Musi być jakaś szparka ;) Przyjrzyj się dokładnie,zwłaszcza przy uszkach :P

Pozdrawiam,
Zbyszek.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi