Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Tajtek

LuXor ktokolwiek słyszł, ktokolwiek wie?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Jestem jeszcze zielony na forum i jeśli popełniłem jakieś błędy to z góry przepraszam i proszę o wyrozumiałość :rolleyes:

Niedawno zakupiłem na bazarku zegarek m-ki LuXor produkcji szwajcarskiej i chciałbym dowiedzieć się czegoś więcej o marce jak i samym zegareczku. Posiada on tarczę opisaną: LuXor, INCABLOC, SWISS MADE. Na werku czytamy 15 jewels,Swiss, S (w stylizowanym krzyżu wyciętym z koła. Natomiast na dekielku -od środka SWISS, a na zewnątrz: STAINLESS STEEL,5109, SWISS WATERPROOF ANTIMAGNETIC INCABLOC.

Sądząc po wygrawerowanej dedykacji: J.R.E 27.4.1952, zegarek został wyprodukowany na początku lat 50-tych.

Na szanownym forum nie znalazłem praktycznie nic na temat tej marki (może źle szukałem - cóż zielony i gupi)jedynie jeden z kolegów pytał się o radę w sprawie zakupu ośmio dniowego zegara tej marki. Na Allegro i naszych stronach internetowych też nic. Jedynie na angielsko języcznych pojawiało się kilka sztuk. Z jednego z tłumaczeń (tłumaczenie gogle :)) na stronie

http://irhomdeys.blogspot.com/search/label/LUXOR

znalazłem krótką informację, że:

"Firma Luxor została założona w 1935 roku przez JH Brunner. Montres Luxor SA z siedzibą w Le Locle w Szwajcarii. Później w 1987r firma Luxor została przejęta przez Mondia International SA należącą do Fabrique d”Horlorgie Zenith SA jako jej 3 marka (subline) obok Movado i Mondia."

Pytanie do kolegów: czy zetkneliście się z zegarkami tej m-ki,co sądzicie o mechaniźmie, jakieś dokładniejsze informacje na temat m-ki?

Z góry dziękuję i pozdrawiam

post-46446-0-27183900-1328615486_thumb.jpg

post-46446-0-11968500-1328615495_thumb.jpg

post-46446-0-66919300-1328615503_thumb.jpg