Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

PrzemoPoz1

GIRARD PERREGAUX po dziadku

Rekomendowane odpowiedzi

Chciał bym określić wiek tego zegarka, poznać trochę wiadomości o tym modelu. Ponieważ nie interesowałem się dotychczas tym tematem więc jestem zielony!!! Znalazłem w rodzinnych "skarbach" i chetnie Go uruchomię po serwisie,bo ten zegareknie nie był noszony od 35 lat. Z boku koperty sa dwa oznaczenia: KB oraz 20. Gdzie go serwisować? Czy mogę prosić o pomoc? Przemo

post-52163-0-57634700-1344801989_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Byłoby miło, gdybyś wrzucił zdjecia większe od znaczka pocztowego, oraz pokazał na nich tarczę, dekiel, mechanizm, koronkę......... ;)

Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać...

a305ed90f05795c0.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

jestem na forum pierwszy raz i system żądał abym zmniejszył rozmiar zdjęcia. Jaki jest max rozmiar zdjęć do wklejenia? Jutro przygotuję nowe z sugestii kolegi i załączę, pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dobrze jest wrzucić zdjęcia na jakiś hostingowy serwer typu imageshack. I jeszcze lepiej, by były wyraźne, ostre i w miarę oświetlone.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

może na tym zdjęciu bedzie więcej widać, jak wspomniałem jutro zrobię kolejne zdjęcia, może wezmę inny aparat do zdjęć makro,pozdrawiam Przemo

post-52163-0-10909200-1344804564_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

jestem na forum pierwszy raz i system żądał abym zmniejszył rozmiar zdjęcia. Jaki jest max rozmiar zdjęć do wklejenia? Jutro przygotuję nowe z sugestii kolegi i załączę, pozdrawiam

Tutaj możesz wrzucać fotki do 500kB, a Twoja ma 5, więc nie ma co przesadzać ze zmniejszaniem ;)