Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

PiotrSzetela

ATLANTIC WORLDMASTER 17 JEWELS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem nowy na tym forum. Od wczoraj jestem posiadaczem tego zegarka. Zegarek dostałem od dziadka a ten kupił go w 52 roku. Chciałbym przywrócić mu dawny blask, niestety jestem laikiem w tym temacie i dlatego chciałbym poradzić się Was co warto zrobić. Czy chromować kopertę, czy warto odnowić tarczę itd. Z góry dziękuje :)

 

zdjęcia zegarka:

post-58059-0-84865600-1356602888_thumb.jpgpost-58059-0-34608900-1356602889_thumb.jpgpost-58059-0-87426900-1356602889_thumb.jpgpost-58059-0-72680100-1356602890_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj

 

Jak na mój gust to zegarek jest w niezłym stanie (chodzi mi o stronę wizualną bo nie zamieściłeś zdjęć mechanizmu).

Przyda mu się na pewno czyszczenie tarczy ( ostrożnie -widać ze ktoś już zmazał napis ORYGINAL) , odświeżenie wskazówek, nałożenie nowej lumy.

Na podstawie zdjęć trudno też określić stopień zarysowania szkiełka, ale to jest szkiełko które sam sobie "wyszlifujesz" miękką szmateczką i pastą do zębów , będzie po tym jak nówka (oczywiście jeżeli nie jest gdzieś pęknięte bo wtedy to wymiana )

Koperta także: miękka szmatka i pasta do zębów - po godzinie będzie jak nówka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość xylog

Napis który tam był/jest to EXTRA. Napisów "ORYGINAL" nie było, były ORIGINAL ;)

 

Poza tym zgadzam się ze Staszkiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robię takie Atlantici bardzo często i nie jednego już miałem.

 

Poradzę Ci tak: