Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

kubaopp

Stara Rodania Co to za model ?? proszę o pomoc !!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich, od jakiegoś czasu posiadam po zmarłym wujku stary zegarek jakim jest Rodania Zegarek oceniam na 50-60 lat .

Wszystko co wiem o nim to że jest to szwajcarski zegarek, był raz naprawiany i nie posada oryginalnego paska. nie znam się kompletnie na zegarkach wystarczyło go nakręcić i ładnie sobie "cykał" i tak do pewnego razu kiedy nakręciłem go do końca i cisza zegarek stoi nie da się już go bardziej nakręcić, można kręcić ewentualnie w przeciwnym kierunku.Minęło już kilka miesięcy aż do dziś, że postanowiłem coś z nim zrobić.

Zegarek ma dla mnie dużą wartość sentymentalną i bardzo ucieszył bym się gdy by z powrotem wskazywał czas wujek z resztą też pewnie by się ucieszył :)

pod pokrywą na mechanizmie jest napis swiss made 17 jewels , a na pokrywie stainless stell back 4049 GI.

może ktoś z was będzie znał model i dokładniejszy rocznik oraz jakiegoś dobrego speca z łodzi lub okolic żeby mógł naprawić zegarek.

zdjęcie zegarka : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/200eb20638c0f85b.html

Z góry dziękuje za pomoc Jakub.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

no ciekawe jak bardzo zaawansowany jest ten mechanizm?? ale z opinii wyczytanych na forum ten zegarmistrz ze słonecznego powinien dać radę .

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

no ciekawe jak bardzo zaawansowany jest ten mechanizm?? ale z opinii wyczytanych na forum ten zegarmistrz ze słonecznego powinien dać radę .

No ciekawe, dlaczego nie zechciałes nam tego mechanizmu pokazać, skoro go ogladałeś?

Ta cos czuję, że tam może być np COŚ TAKIEGO

Co by nie było, to z całą pewnością nie jest to mechanizm, który przekracza kompetencje normalnego zegarmistrza.