Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Muzykant

Breitling

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich serdecznie.

W zeszłym roku robiłem porządki na strychu i znalazłem zegarek prawdopodobnie należał do mojego zmarłego ojca, jako, że jestem kompletnym laikiem w temacie zagarków zwracam się do Was z prośbą o pomoc w ustaleniu autentyczności i wartości zegarka. Jest jeszcze jeden problem, ponieważ zegarek nie daje znaku życia i stąd też pytanie, gdzie na terenie poznania mógłbym go naprawić?

Dziękuje Wszystkim z góry za pomoc.

Pozdrawiam

post-44114-0-34057500-1322389910_thumb.jpg

post-44114-0-23924100-1322389928_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Tak z ciekawości i bez związku..

Strych był Twój, czy Dziadka..?

:)

" Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest tylu idiotów " - S.Lem

" Naród wspaniały, tylko ludzie k_rwy " - Marszałek J.Piłsudski

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Z tych zdjęć niewiele można się zorientować. :) Wygląda na podróbę.

A strych był na pewno dziadka, bo wszystkie strychy są dziadka :)

W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

posiadam ten model Breitlinga 81950 i z racji tego dośc uważnie zapoznałem sie z jego historią,

zdjęcia bardzo kiepskiej jakości ale co mogżna zauważyc :

1.ten model Breitlinga nie występował z taką koronką,

2.na deklu powinien widniec nr seryjny oraz nr katalogowy poprzedzony prefiksem, w tym przypadku "B" z tego co widzę tutaj nic takiego nie ma...

w Poznaniu polecam zegarmistrza J.Bilickiego ul. Sienkiewicza 9a, doprowadził mojego "osiemnastolatka" do czasów świetności,

jeżeli okaże się oryginałem na pewno sobie z tym mechanizmem poradzi,