Skocz do zawartości


MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ

Najnowsze tematy


Zdjęcie

GERLACH

ORP Dzik i ORP Sokół

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2709 odpowiedzi w tym temacie

#2661 EMP74

EMP74
  • Nowy Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 18 luty 2019 - 09:42

Moje doświadczenia są takie:

1. Mam od roku Gerlachowskiego PZL Łosia - działa, mi się podoba, żadnych problemów z zegarkiem;

2. Kontakt z producentem był bardzo słaby - tj. po zakupie zegarka przez stronę pisałem maila przez dane na stronie ale nigdy nie dostałem żadnego odzewu;

3. Niemniej jednak zegarek przyszedł w terminie, zgodnie z zamówieniem z całym zestawem robiącym bardzo dobre wrażenie.

4. Chińszczyzna w środku - psychicznie pewnie wolałbym coś innego, ale w wymiarze praktycznym - mam zegarki innego mikrobrandu na japońskich bebechach i tam w jednym przestała chodzić sekunda w drugim, przy próbie ustawienia daty wyskoczyła koronka z całą ośką a i w nowym Frederique Constant tez mam problemy z luzami na osce więc to, niestety, chyba w dużej mierze kwestia szczęścia.

Reasumując - chyba jedyny grzech Gerlacha to słaba komunikacja, bo gdyby umiejętnie tym zarządzali, a po pierwsze odzywali się do klientów, to pewnie większości pozostałych tematów by po prostu nie było smile.png

Niestety, jak widać po dyskusji na forum jest to grzech ciężki smile.png

Choć z drugiej strony najłatwiejszy do naprawienia, bo zależny od samego Gerlacha

....

 


 

 

 

Pozwolę się z panem nie zgodzić. Tu nie chodzi o brak komunikacji, tu chodzi o oszukiwanie klienta. Kiedy pierwszy raz oddawałem swojego Submarine do naprawy, przez miesiąc nikt ze mną się nie kontaktował, próbowałem się dodzwonić do firmy i nic. Wreszcie napisałem na FB i tego samego dnia udało mi się dodzwonić do serwisu gdzie dowiedziałem się że :

- problem polegał na źle wytoczonej kopercie która blokowała mechanizm, diagnoza trwała miesiąc ponieważ trudno było to zauważyć

Odpowiedź z FB:

- Dzień dobry. Zegarek jest naprawiony - chociaż ciężko to nazwać naprawą, od jakiegoś wstrząsu poluzował się sekundnik i zatrzymywał na szkle w tym położeniu. "Gratis" od poczty, najprawdopodobniej. Wczoraj i dzisiaj kręcił się w rotomacie, wraca do Pana w tym tygodniu.

 

Kiedy otrzymałem zegarek stwierdziłem że wymieniono całą kopertę, wiem to ponieważ zegarek miał lekką niedoskonałość na kopercie, której nie było kiedy wrócił z serwisu. Na koronce natomiast była nowa warstwa zabezpieczająca wygrawerowany symbol Gerlacha. Czyli to co napisał na FB Fundacja Gerlach było kłamstwem.

 

Kiedy zegarek popsuł się kolejny raz wysłałem go na adres reklamacji wzięty z regulaminu. Okazało się, że ten adres jest błędny, kiedy zwróciłem im uwagę, że taki mają w regulaminie, zmienili go natychmiast, a ja dostałem odpowiedź:

To stary adres, pod którym nie znajdujemy się od 3 miesięcy. Regulamin na naszej stronie, zawiera adres aktualny.

 

Kolejne kłamstwo to odpowiedź w sprawie reklamacji gdzie pan Zegarek napisał że :

Uprzejmie informuję że zegarek model Submarine którego odesłał Pan z roszczeniem z tytułu rękojmi , ma usterkę polegającą na mechanicznym uszkodzeniu gwintu koronki.

Jest to efekt zużycia podczas użytkowania, i nie może stanowić podstawy roszczenia z tytułu jak wyżej.

 

To nie jest tak, że z Fundacją Gerlach trudno się skontaktować, Fundacja Gerlach stara się uniknąć odpowiedzialności za swoje błędy i wady produktów i robi to unikając kontaktu, a kiedy do kontaktu zostaje zmuszona najzwyczajniej kłamie.  


  • 0

#2662 edtheduck@interia.pl

edtheduck@interia.pl
  • Użytkownik
  • 122 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Olsztyn

Napisano 20 luty 2019 - 13:27

Warto interesować się pilotem od Gerlacha, model "P.50".

Czy lepiej nieco dołożyć do Steinharta?


  • 0

#2663 fidelio

fidelio
  • Użytkownik
  • 16284 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ziemia Obiecana

Napisano 20 luty 2019 - 13:38

Ja bym zdecydował się dołożyć do Stenka... 


  • 1

#2664 7ara7ony

7ara7ony
  • Użytkownik
  • 686 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Winny Gród.

Napisano 21 luty 2019 - 07:44

Trochę to przykre że "nasz rodzimy" producent tak postępuje z nami - swoimi klientami.

 

Tak jak część z kolegów ja też (około roku temu) zastanawiałem się nad zakupem Gerlacha - w moim przypadku w oko wpadł mi RWD-6. Już wtedy trafiłem na forum ten wątek w którym były niepokojące informacje dotyczące obsługi posprzedażowej - wtedy odpuściłem z uwagi na budżet, zakładałem że sprawa gwarancji może być przyczyną "czynnika ludzkiego".

 

Ostatnio ponownie zacząłem się zastanawiać na zakupem, ale dla pewności zajrzałem tutaj - i co? Zimnym prysznicem który definitywnie mnie "otrzeźwił" z zakupu jest ponownie ten wątek i sprawy które, pomimo upływu czasu, nie uległy zmianie.

 

Trudno powiedzieć czy serwisem / kontaktem z klientami zajmują się ci sami ludzie co wcześniej czy jest to po prostu dziwna "polityka" firmy. Reasumując wolę dołożyć i kupić zegarek innej marki niż zastanawiać się czy Gerlach przyjedzie sprawny czy niesprawny.

 

Pozdrawiam wszystkich, a kolegę EMP74 proszę o dalsze wpisy dotyczące jego przebojów z serwisem - po to jest forum żebyśmy sobie nawzajem pomagali oraz ostrzegali.


Użytkownik 7ara7ony edytował ten post 21 luty 2019 - 07:46

  • 1

#2665 Z_bych

Z_bych
  • Użytkownik
  • 3602 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lublin

Napisano 21 luty 2019 - 09:35

A karawana i tak jedzie dalej...  :lol:


Użytkownik Z_bych edytował ten post 23 luty 2019 - 12:31

  • 0

#2666 PaweelK

PaweelK
  • Nowy Użytkownik
  • 17 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mielec

Napisano 28 luty 2019 - 20:04

Polecicie coś z gerlacha aby trwałe było i ładnie się nosiło?

Wiem każdy swoje chwali.


  • 0

#2667 pnie

pnie
  • Użytkownik
  • 686 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 28 luty 2019 - 20:06

Służę uprzejmie - Łoś

1.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#2668 wegota

wegota
  • Użytkownik
  • 143 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 09 marzec 2019 - 16:18

Dziękuję za wnikliwie opisane "przeboje" z kontaktem gwarancyjnym. Przyznam się strzeże, że chodził mi po głowie zakup sikora tej firmy, ale.....już mi się nie chce. Dodatkowo opisy kolegów dotyczące jakości wykonania...szkoda czasu i kasy na tą firmę. Pozdrawiam wszystkich.


  • 2

#2669 paul221

paul221
  • Użytkownik
  • 2712 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubań

Napisano 10 marzec 2019 - 19:00

Przyznam, że też się przymierzałem, ale na razie odpuszczam po lekturze postów.


  • 1

#2670 EMP74

EMP74
  • Nowy Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 19 marzec 2019 - 11:28

....

 

Pozdrawiam wszystkich, a kolegę EMP74 proszę o dalsze wpisy dotyczące jego przebojów z serwisem - po to jest forum żebyśmy sobie nawzajem pomagali oraz ostrzegali.

 

Po mojej odpowiedzi Gerlach zamilkł. Cóż pozostaje mi tylko iść do sądu. Na szczęście sprawa jest prosta ale odzyskanie pieniędzy potrwa.


  • 0

#2671 Z_bych

Z_bych
  • Użytkownik
  • 3602 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lublin

Napisano 19 marzec 2019 - 11:51

A moje 303 nie wiej już od jak dawna, działa niezawodnie. Pasek tylko poszedł do wymiany.

Podobnie było jeszcze z P.24 (miałem dwa razy) i Żabolem :)

No cóż, podobno głupi ma szczęście  :D

 

IMG-3002-1-tile.jpg


Użytkownik Z_bych edytował ten post 19 marzec 2019 - 11:52

  • 0

#2672 arek314

arek314
  • Użytkownik
  • 814 postów

Napisano 19 marzec 2019 - 13:11

Taki hurtownik i trendsetter pewnie ma przydzielonego opiekuna :D
  • 1

#2673 Z_bych

Z_bych
  • Użytkownik
  • 3602 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lublin

Napisano 19 marzec 2019 - 13:15

:D Miło by było...


  • 0

#2674 Marcin Pawlak

Marcin Pawlak
  • Użytkownik
  • 151 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opolskie

Napisano 19 marzec 2019 - 13:44

Nie wszystkie Gerlachy są wadliwe. Podejrzewam, że defekty dotyczą tylko niewielkiego procenta wyprodukowanych zegarków.  Spotkałem się osobami, które mają zegarki G.Gerlach i generalnie sobie chwalą. Śmiem zakładać, że pozostałe polskie firmy zegarkowe mogą mieć zbliżony poziom defektów. Podobnie jak i więksi producenci. Wpadki jakościowe zaliczają niemal wszyscy... nawet Seiko pod tym względem nie jest lepsze  :P .

 

Czytając wpisy na tym wątku, czy na grupach na FB można stwierdzić, że problemem jest obsługa klienta. Zwłaszcza ta po sprzedaży  ;)


  • 0

#2675 EMP74

EMP74
  • Nowy Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 19 marzec 2019 - 16:09

Nie wszystkie Gerlachy są wadliwe. Podejrzewam, że defekty dotyczą tylko niewielkiego procenta wyprodukowanych zegarków.  Spotkałem się osobami, które mają zegarki G.Gerlach i generalnie sobie chwalą. Śmiem zakładać, że pozostałe polskie firmy zegarkowe mogą mieć zbliżony poziom defektów. Podobnie jak i więksi producenci. Wpadki jakościowe zaliczają niemal wszyscy... nawet Seiko pod tym względem nie jest lepsze  :P .

 

Czytając wpisy na tym wątku, czy na grupach na FB można stwierdzić, że problemem jest obsługa klienta. Zwłaszcza ta po sprzedaży  ;)

 

Ja też bym sobie chwalił tylko, że mój popsuł się dwa razy a producent olał obowiązek gwarancyjny i próbuje mnie oszukać. Innym polskim producentom też się zdarza wadliwy produkt ale nie olewają klienta i nie próbują go oszukać.


  • 1

#2676 sanik

sanik
  • Użytkownik
  • 9835 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:100lica

Napisano 19 marzec 2019 - 17:48

Nie wszystkie Gerlachy są wadliwe. Podejrzewam, że defekty dotyczą tylko niewielkiego procenta wyprodukowanych zegarków.  Spotkałem się osobami, które mają zegarki G.Gerlach i generalnie sobie chwalą. Śmiem zakładać, że pozostałe polskie firmy zegarkowe mogą mieć zbliżony poziom defektów. Podobnie jak i więksi producenci. Wpadki jakościowe zaliczają niemal wszyscy... nawet Seiko pod tym względem nie jest lepsze  :P .

 

Czytając wpisy na tym wątku, czy na grupach na FB można stwierdzić, że problemem jest obsługa klienta. Zwłaszcza ta po sprzedaży  ;)

 

Możliwe, że tak jest, ale widziałem, aby ktokolwiek narzekał na te firmy, po za GG.


  • 1

#2677 pnie

pnie
  • Użytkownik
  • 686 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 19 marzec 2019 - 18:39

Możliwe, że tak jest, ale widziałem, aby ktokolwiek narzekał na te firmy, po za GG.


Dla tego uważam, że GG przegrywa na, jak to się mówi, „obsłudze posprzedażowej” i (przede wszystkim) komunikacji - zegarki fajne :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 1

#2678 7ara7ony

7ara7ony
  • Użytkownik
  • 686 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Winny Gród.

Napisano 19 marzec 2019 - 20:52

Po mojej odpowiedzi Gerlach zamilkł. Cóż pozostaje mi tylko iść do sądu. Na szczęście sprawa jest prosta ale odzyskanie pieniędzy potrwa.

 

Współczuję, życzę wytrwałości oraz oczywiście pozytywnego załatwienia sprawy po Twojej myśli.

 

Daj znać jak to wszystko będzie się toczyło, myślę że większość z nas jest zainteresowana jak to się skończy.

 

Ja też bym sobie chwalił tylko, że mój popsuł się dwa razy a producent olał obowiązek gwarancyjny i próbuje mnie oszukać. Innym polskim producentom też się zdarza wadliwy produkt ale nie olewają klienta i nie próbują go oszukać.

 

To jest jedna z ważniejszych spraw w handlu - pozostaje pytanie czy chcesz klienta mieć "na raz" i złą opinię czy wolisz żeby był zadowolony (czasami nawet kosztem mniejszego zarobku) ale żeby przyprowadził 10-ciu następnych klientów - swoich znajomych.

 

Dla tego uważam, że GG przegrywa na, jak to się mówi, „obsłudze posprzedażowej” i (przede wszystkim) komunikacji - zegarki fajne :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Fakt - nie ukrywam że zegarki nadal wizualnie mi się podobają, cena (jak dla mnie) też jest do akceptacji. Z wiekiem jednak człowiek zrobił się wygodny i oczywiście płacąc chcę otrzymać kompletną usługę (przed - w trakcie - i po sprzedaży).


  • 1

#2679 Marcin Pawlak

Marcin Pawlak
  • Użytkownik
  • 151 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opolskie

Napisano 19 marzec 2019 - 21:08

Panowie, pełna zgoda. G.Gerlach ma za dużo wpadek jeżeli chodzi o obsługę klienta. Zwłaszcza tego, który chce złożyć reklamację na wadliwy produkt. 

Jeżeli chodzi o pozostałe polskie marki to też mają one swoje wpadki jakościowe. Po prostu zdecydowanie lepiej załatwiają sprawy z klientem. 

 

A co do samych zegarków. Jak już wcześniej pisałem design nie jest może zbyt oryginalny, gdzieś już podobny się widziało. Mimo to zegarki Gerlacha mogą się podobać. Wiele z nich zapewne też służy swoim właścicielom.

 

EMP74 - Życzę Ci jak najszybszego załatwienia sprawy i odzyskania pieniędzy. Szkoda tylko, że szybko do tego nie dojdzie i masz takie przeboje jakie masz. 


  • 1

#2680 anusz

anusz
  • Nowy Użytkownik
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisano 20 marzec 2019 - 09:46

Pozwolę dodać coś od siebie.
Bardzo podobają mi się zegarki Gerlacha i do codziennego użytkowania zacząłem szukałem jakiegoś kwarca, gdzie trafił się projekt Enigma (1-sza wersja). Po zamówieniu z niecierpliwością czekałem aż ruszy produkcja i kiedy będę mógł go założyć na nadgarstek.
Radość po otrzymaniu przesyłki trwała 2 tygodnie i mniej więcej po tym czasie odpadła mi wskazówka sekundnika (w stoperze). Po powrocie z gwarancji, miesiąc później znowu pojawił się problem ze wskazówką sekundnika, po restarcie nie wracała na pozycję '0'. Zegarek bardzo mi się podobał i nie chciałem go oddawać ani wymieniać na inny model, ale po 6-tej reklamacji (w tym podobno wymiana na drugą nową Enigmę) w przeciągu 1,5 roku (cały czas ten sam problem ze wskazówką sekundnika) czara goryczy przelała się i zwróciłem zegarek. Niestety nie otrzymałem pełnej kwoty za zegarek od fundacji, była pomniejszona chyba o 200PLN, ale stwierdziłem że już nie chcę mieć nic więcej do czynienia z nimi, a szkoda bo myślałem też o zakupie 'Dywizjonu'.

Kontakt mailowy czy przez formularz na stronie oczywiście fatalny, praktycznie brak odzewu.
Dzwoniłem pod nr. telefonu podany na stronie do skutku. Nie zawsze udawało się dodzwonić, ale jak już telefon został odebrany, to rozmowa przyjemna (pomimo tego że ciśnienie mi skakało) i zapewnianie o naprawie lub propozycja wymiany na inny model.

Obecnie czekam na nową Vratkę Chrono S.13, po cichu liczę na lepsze doświadczenia niż z ww. fundacją.

P.S. na zwrot pieniędzy za zegarek, o ile się nie mylę, czekałem grubo ponad miesiąc, oczywiście wykonując telefony co jakiś czas i przypominając się.


Użytkownik anusz edytował ten post 20 marzec 2019 - 10:50

  • 3




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych