Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Krzysiek82

Użytkownik
  • Content Count

    742
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

30 Początkujący

About Krzysiek82

  • Birthday 08/25/1982

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Olsztyn

Recent Profile Visitors

1,049 profile views
  1. Napisz proszę o jaki serwis i sklep się rozchodzi? Wszystko powinno być wyregulowane/naprawione. To prosty i popularny mechanizm i nie powinno być problemu. Ewentualnie zwrot kasy albo nowy zegarek.
  2. Jeśli chodzi o pieniądze na utrzymanie forum to prowizja od sprzedaży za każdy zegarek. Szczegóły i przebieg transakcji tylko na forumowym komunikatorze. Brak limitów wystawianych zegarków, terminu 30 dni na 2 zegarki, itp... 1% od ceny końcowej i wszyscy będą zadowoleni.
  3. W moim Suunto po okresie gwarancyjnym pękła koperta i odpadło ucho - mocowanie paska z koperta. Na stronie Suunto na czacie zapytałem się konsultanta o szacunkową wycenę naprawy. Poprosił o foto. Wysłałem parę fotek i poinformował mnie, że mimo upływu okresu gwarancyjnego zrobią to za darmo nawet bez żadnego dowodu zakupu, itp. W Suunto Spartan Wrist HR przedłużyli gwarancję bezterminowo na tego typu uszkodzenia bo podobno w tym modelu był defekt. I faktycznie po zgłoszeniu reklamacji przez stronę Suunto i wysyłce do serwisu do Czech zegarek został po paru tygodniach odesłany z wymienionym spodem koperty. Przesyłka w całości pokryta przez Suunto. To moje doświadczenia z serwisem Suunto:)
  4. W egzemplarzu o którym mowa odpadł pierscień i nie został znaleziony. Gdzie można dokupić samą ramkę/pierścień bezela albo cały kompleny bezel do Tissot Seastar Powermatic 80 ref. T066.407.17.057.02 ??? W jednym z punktów autoryzowanego serwisu zaproponowano cenę 400 zł za kompletny bezel bo samej ramki podobno nie można sprowadzić i czas oczekiwania do 2 miesięcy Czy jest szansa na lepszą cenę?
  5. Czy ktoś ma takiego Tissota na sprzedaż?
  6. Piękny ponadczasowy prezent. Klasyk ze złotym akcentem, diamentowy indeks... Na pewno się spodoba.
  7. Jak się podoba to brać:) Bardzo fajne Casio jak na ten przedział cenowy
  8. Taki sam dekiel jak na załączonym foto. Tylko nr modelu jest widoczny.
  9. Do mnie dotarła wersja na gumowym pasku z Ashford ale pierścień nad tarczą jest zupełnie luźny i lata pod szkiełkiem. Nieźle jak na pierwsze Technomarine na próbę Może od mrozu w trakcie przesyłki odpadł...Dobrze, że mam dobrego zegarmistrza i w rozsądnej cenie ogarnie temat.
  10. Jak się znudzi to chętnie odkupię
  11. Tylko dlaczego na papierowej etykiecie jest numer seryjny a na zegarku nic nie ma wybite?
  12. Dotarła do mnie Certina - https://www.jomashop.com/certina-watch-c542-7118-42-92.html Do zegarka standardowo jest przyczepiona przywieszka/etykieta z numerem referencyjnym i numerem seryjnym. Na dekielku widoczny jest nr referencyjny ale nigdzie nie ma wybitego numeru seryjnego, który widoczny jest na etykiecie. We wszystkich Certinach, które przewinęły mi się przez ręce widoczny był nr seryjny na dekielku a tutaj nie ma. Trochę mnie to zaniepokoiło. Próbowałem się coś dowiedzieć i od znajomego otrzymałem info, że to model produkowany na rynek USA od 2007 roku do 2020 roku i wczesne wersje mogły nie mieć numeru na dekielku. Zegarmistrz stwierdził, że na 99 oryginał i nie warto otwierać dekielka i szukać numeru od wewnętrznej strony bo też może nie być. Co o tym sądzicie?
  13. Dlaczego moje 2 tematy zostały usunięte? Jeden starszy temat z dwoma Ball'ami i drugi świeży temat z Glycine GL0166 i Armand Nicolet.
  14. Szkoda, że koperta tylko 38mm. Fajny zegarek.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.