Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

marcin_poznan

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

12 Początkujący
  1. AB Photo działa jak platforma. Często wystawiają telefony (i nie tylko telefony) których fizycznie nie posiadają. Często są to oferty sklepów np z Rumunii i sprzęt powystawowy. Więc ja bym uważał. Pozdrawiam Wysłane z mojego SM-M515F przy użyciu Tapatalka
  2. Lub wymyślą kolejną euro normę, która ma służyć "naszemu dobru" I ograniczyć tą zła motoryzację. W rezultacie jak silniki dojadą do 100 tys bez remontu to będzie święto narodowe. Wysłane z mojego SM-M515F przy użyciu Tapatalka
  3. Gwarancja w Kii..... kiedyś myślałem o Stingerze. Będąc w salonie poprosiłem o wydrukowanie warunków gwarancji. Zdziwienie Pana handlowca było ogromne, bo przecież mam spokój na 7 lat..... taaaa.... lista wyłączeń i elementów nie objętych gwarancja jest tak długa, że szkoda gadać. Lepiej aby dali standard 2 lata, plus płatne dodatkowe 3 lata, ale pełnej gwarancji, jak ta 2-letnia. (Pełna oczywiście w cudzysłowie, bo wiadomo jak to wygląda w rzeczywistości). Wysłane z mojego SM-M515F przy użyciu Tapatalka
  4. Warto też poczytać o trwałości skrzyń DCT użytkowanych głównie w mieście. I o kosztach wymiany sprzęgła i dwumasy... Patrząc uczciwie - w dzisiejszych czasach trudno znaleźć markę/model, w którym w momencie zakupu mamy na kilka lat "święty spokój". Niestety, ale czasy trwałej motoryzacji już się skończyły. Wysłane z mojego SM-M515F przy użyciu Tapatalka Ad. 1 - zrobić głośniej radio, lub jeździć po gładkich drogach. Ad. 2 - wyjąć bezpiecznik od AdBlue. [emoji1787][emoji1787] Oczywiście Żartuje. Powodzenia z ASO. Wysłane z mojego SM-M515F przy użyciu Tapatalka
  5. W temacie 1.6 koncernu KIA/Hyundai - zapraszam do lektury:) https://forum.kia-motors.pl/viewtopic.php?t=7759 Wysłane z mojego SM-M515F przy użyciu Tapatalka
  6. Pisałem tutaj kilka dni temu o m.in Renault. Wybieram właśnie auto dla Rodziców. Symbioz - wersja full Iconic oferta z 154 000 zł na 136 800 zł. Z finansowanie od Renault. Bez finansowania rabat niższy. Auto do produkcji i z nową hybryda 1.8 (160 PS) i skrzynią kłową. Wyposażenie wszystko, poza panoramą. Tak informacyjnie. Pozdrawiam serdecznie Wysłane z mojego SM-M515F przy użyciu Tapatalka
  7. W cenie ok. 220 tys jest Omoda 9. Może warto w tą stronę spojrzeć. Wysłane z mojego SM-M515F przy użyciu Tapatalka
  8. Łańcuch też wymieniamy wiem, wiem Urban legend mówi inaczej, ale niestety łańcuchy też podlegają zużyciu/wyciągnięciu i je się też wymienia. Sam mam Mercedesa i jest tam łańcuch - zalecany interwał wymiany 150 tyś km. Pozdrawiam Wysłane z mojego SM-M515F przy użyciu Tapatalka W Toyotach/Lexach występuje powszechnie znany problem z rozładowywującym się akumulatorem (tym małym). Niby akcje serwisowe były (aku z Turcji) ale ludzi i tak spotyka niespodzianka o poranku, gdzie trzeba jechać do pracy, a Toyka jest martwa Dzieje się tak głównie w przypadku jazdy czysto miejskiej i na prądzie. Jak auto będzie robiło trochę większe przebiegu międzymiastowe + wymiana na większy aku, powinno rozwiązać problem. I oczywiście - po zakupie od razu konserwacja podwozia. Nie po roku, tylko od razu. Wysłane z mojego SM-M515F przy użyciu Tapatalka
  9. Jak budżet? Audi Q2 to schodzący model. Nie wiem, czy już nie zakończyli jego produkcji (chodziły takie słuchy). Sprzedawało się tragicznie. Dobra cena nie bierze się znikąd - oferują pewnie "czyszczenie magazynu" i wypychają wszystko co mogą. Czy Q2 to zły samochód? Wg mnie taki T-Cross, ale w wersji "premium". Jeśli auto ma być na miasto - to pewnie siedzi tam DQ200 z suchymi sprzęgłami. Na miasto - sredni pomysł. (Tym bardziej w bezpośredniego konfrontacji z Mazda, czy E-CVT z LBXa). W środku taka "stara A1". Szaro, buro i ponuro. Podzwoń po salonach i popytaj o LBX (są rabaty) o Mazdę CX30. CH-R z 1.8 + hybryda, w średniej konfiguracji wychodzi ok. 140 tys. Za 120 masz Captura (po korek wyposazony), za 130 Symbioza. Ja bym Q2 odpuścił. Pozdrawiam Wysłane z mojego SM-M515F przy użyciu Tapatalka
  10. Mnie w Corolli Cross dziwi jedno... jak można wypuścić z fabryki auto z tak wiszącym układem wydechowym? Przecież to jest dramat. Odbierasz nowe auto, a tylny odcinek układu wisi tak, jakby nie był zaczepiony. W starszych Toyotach, Lexach ten sam "problem". "Inżyniera" który to projektował zwolniłbym w trybie natychmiastowym [emoji1787] Wysłane z mojego SM-M515F przy użyciu Tapatalka
  11. marcin_poznan

    Volvo v. MB

    Hej. Polestar to optymalizuje portfel a nie silnik )) Różnica w mocy jest praktycznie nieodczuwalna. Delikatny przyrost Nm w pewnym zakresie obrotów + niby poprawa szybkości pracy skrzyni. Zerknij https://engineered.polestar.com/pl/product/optimisation/v90cc-b4-diesel-awd-drive-e-automatic-2021 Za tą kwotę masz program z hamownią u czołowego tunera w Polsce i znacznie lepsze przyrosty i optymalizację silnika. No ale co kto woli. Co do spalania: Volvo: Mercedes: Wiem, wiem testy stare i w ogóle. Zwróć jednak uwagę na prędkości obrotowe obu silników na najwyższym biegu. Jasne, jeden rabin powie tak, a drugi powie inaczej. Co osoba to opinia inna. Moje doświadczenia z dieslem od Mercedesa są takie, że jest to bardzo oszczędna jednostka napędową. W Volvo miałem t5. A więc benzynę. Kilkukrotnie, zostawiając auto na serwis i przymusowe malowanie zderzaka (kradzież grilla) miałem zastępcze V60 z dieslem. I ten silnik oszczędny nie był. Niestety. Ale to moje doświadczenia. Kogoś mogą być inne. Pozdrawiam serdecznie. Wysłane z mojego SM-M515F przy użyciu Tapatalka
  12. marcin_poznan

    Volvo v. MB

    Hej. Użytkowałem Volvo V60 CC T5 od nowości. Silniki benzyna jak i diesle nie są zbyt oszczędne. Trwałością również nie grzeszą. Poczytaj o wadach motorów z rodziny VEA. Deska w środku z multimediami opartymi o Sensusa jest ok. Zegary ubogie w grafiki, ale czytelne. Irytujące wskazania komputera pokładowego TA,TM i jakieś skróty, dziwolągi. Światła led.... no cóż... świecą ok. Nie są to złe światła, jednak ich praca (oparta o mechaniczne przesłony) jest lata wstecz za konkurencją. Plus dla V90 CC za prześwit - bez kilku mm 21 cm. Więc to robi robotę. Jeśli diesel, to napęd standardowy AWD i Haldex. Napęd dobry. Skrzynia demonem prędkości nie jest. Mercedes E220d AllTerrain - 2.0 diesle Mercedesowski. Majstersztyk. Ekonomia - 9 GTronic i przy 140 masz 1600-1700 obrotów na silniku i spalanie 6/100. Wyciszenie, komfort na plus dla Merca. Światła względem Volvo - inna galaktyka jeśli chodzi o Multibeamy. Zegary i całe multimedia - wszystko konfigurowalne, masa informacji, ładne grafiki. 4Matic - przyjemny napęd. Prześwit w AllTerrain jest o jakieś 4cm niższy niż w Volvo. Pytanie wiec, gdzie będziesz wjezdzał. Dla mnie - Merc. Volvo miałem i już nie wrócę. Obecnie jeżdżę od 5 lat Mercem i za rok kolejny. Pozdrawiam Wysłane z mojego SM-M515F przy użyciu Tapatalka
  13. Ladek, jeśli szukasz telefonu poniżej 6 cali, to na rynku jest jeszcze Asus. Niestety z aktualizacjami jest srednio (2 lata wsparcia) ale rozmiar w sam raz. Wysłane z mojego SM-M515F przy użyciu Tapatalka
  14. marcin_poznan

    Buty

    Przepraszam za zwielokrotnione posty. Pisałem z wyjazdu i szwankował net. Proszę moderatora o usunięcie nadprogramowych postów. Dziękuję. Wysłane z mojego SM-M515F przy użyciu Tapatalka
  15. Ladku no to ja nie wiem gdzie Ty kupujesz spodnie..... ja kupuje w normalnych sieciowych sklepach i jakoś te 6,7 cala mi nie wystaje na pół kieszeni )) Wrzuciłem sobie do porównywarki mgsm M51 i IP SE2020..... I wiesz co? M51 jest wyższy o.... 25 mm [emoji846] Strasznie płytki masz te kieszenie ) Więc wybacz, ale.... no kurcze Twoje argumenty są delikatnie mówiąc "na siłę" tworzone. No nic. Miłego dnia życzę Pozdrawiam serdecznie Wysłane z mojego SM-M515F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.