Hej. Użytkowałem Volvo V60 CC T5 od nowości. Silniki benzyna jak i diesle nie są zbyt oszczędne. Trwałością również nie grzeszą. Poczytaj o wadach motorów z rodziny VEA. Deska w środku z multimediami opartymi o Sensusa jest ok. Zegary ubogie w grafiki, ale czytelne. Irytujące wskazania komputera pokładowego TA,TM i jakieś skróty, dziwolągi. Światła led.... no cóż... świecą ok. Nie są to złe światła, jednak ich praca (oparta o mechaniczne przesłony) jest lata wstecz za konkurencją. Plus dla V90 CC za prześwit - bez kilku mm 21 cm. Więc to robi robotę. Jeśli diesel, to napęd standardowy AWD i Haldex. Napęd dobry. Skrzynia demonem prędkości nie jest. Mercedes E220d AllTerrain - 2.0 diesle Mercedesowski. Majstersztyk. Ekonomia - 9 GTronic i przy 140 masz 1600-1700 obrotów na silniku i spalanie 6/100. Wyciszenie, komfort na plus dla Merca. Światła względem Volvo - inna galaktyka jeśli chodzi o Multibeamy. Zegary i całe multimedia - wszystko konfigurowalne, masa informacji, ładne grafiki. 4Matic - przyjemny napęd. Prześwit w AllTerrain jest o jakieś 4cm niższy niż w Volvo. Pytanie wiec, gdzie będziesz wjezdzał. Dla mnie - Merc. Volvo miałem i już nie wrócę. Obecnie jeżdżę od 5 lat Mercem i za rok kolejny. Pozdrawiam Wysłane z mojego SM-M515F przy użyciu Tapatalka