Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Leo2307

Nowy Użytkownik
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Początkujący

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. O jak znajdziesz namiar na kogoś wyższego daj znać, ja próbowałem ale zdaje się że wszystko ląduje u Pani Katy Howard i wyżej już nie przenika żeby nie denerwować szefów Pozdrawiam
  2. Jeszcze jakieś pytania na temat jakości Christopher Ward? Dobrze zaczęli i z przytupem, byłem pod wrażeniem! Do tej pory design uważam za odjazd na full, niestety jakość od dawna zaczęła wyraźnie spadać a werkow szczególnie i obym się mylił z butikowego gentelmena nie został rynsztokowy kloszard
  3. 100SPRING19 aktualny kod rabatowy , działa tylko w funtach -100 , gdy ktoś był "potrzebujący
  4. Witam, Czy to przekierowanie nie jest związane z zamieszaniem wokół Brexitu? I spadkiem kursu funta ? Wobec euro, tak mi sie wydaje choc moge byc w błędzie
  5. Poprosiłem znajomego zeby zadzwonił do ChW i osobiście przedstawił problem z nie nakrecajacym sie automatem tridenta 600COSC, Pani z obsługi klienta miło poinformowała , ze przecież jest koronka i nią można dokręcić zegarek?! Sory , ale to sa jaja jak berety nawet nie chce mi sie komentować
  6. Druga sprawa to czy rzeczywiście tak masowo produkują i sprzedają ? Moje zamowienie z dnia 25/11/2018 miało numer 300006709 ( zegar który wcięło po drodze) a juz jest anulowane, natomiast zamowienie z 16/01/2019 miało około 300 numerów wiecej. Wiec jesli kierować sie nr zamówień w ciągu 50 dni było ich ok 300. Wiec nie sa to jakies ilości chyba powalające i tłumaczące wzrost sprzedaży ? O ile to tak funkcjonuje Pozdrawiam
  7. Witam ponownie, ponieważ zegarek jest jeszcze na 60 dniowej rekojmi, wiec nie bede bawił sie w zadne naprawy , po prostu zwrot pieniędzy i po co sobie komplikować , prawda? A wogole to mam wrażenie ze te wszystkie przecenione pochodzą ze zwrotów i reklamacji , a nie jak piszą z udostępnienien na pokazy etc. Jako ciekawostkę podam , zegarek przyszedł do mnie z instrukcja od innego modelu (GMT) i na bramzolecie z nowym logo , podczas gdy na zegarku jest stare CHWard.. Wiec rzeczywiście coś im przestało funkcjonować ?!Na koniec pytanie czy ktoś z kolegów robił zwrot do nich i jak to załatwić oczywiscie zeby poszło ubezpieczone (1 zamowienie od nich zaginęło po drodze i prawie 2m-ce trwało zanim doczekałem zwrotu kasy. Pozdrawiam
  8. Witam kolegow, dobrze ze nie wrzucilem zdjec bialego C60 trident 600 COSC wersji limitowanej, w poniedzialek wraca do Anglii, 15 sek na dobe w plecy noszac,i w spoczynku wytrzymuje max 12h i zatrzymuje sie! A podobno ma in-hous SH21 ze 120 godzinna rezerwa, rowno 1/10 Dla wiadomosci nr 133/300 gdyby ktos kiedys trafil na niego. Pozdrawiam
  9. Uroczyscie odszczekuje, po wielu zawirowaniach zwrocono mi pieniazki, a ten sam model kupilem nie o 15 a o 40% taniej, tak ze w kieszeni zostalo ponad 400€ ba, piechota nie chodzi Pytanie do kolegow, czy z ipada lub iphone mozna dodac focie na forum? Bo tez chce sie pochwalic Pozdrawiam
  10. No to teraz wiadomo gdzie jest moj zegarek!kupilem 25/11 z 15% znizka a teraz jest z 40% !!! Zebym nie mogl zwrocic w tych 60 dniach i kupic po raz 2 ten sam model z jeszcze wieksza znizka. A Cos mi nie pasowalo bo model zegarka po moim zakupie, za kilka dni zniknal ze strony sklepu, a teraz wraca w calej krasie z rabatem 40%. A ten 1 dalej "zagubiony". Pomijajac ze na swieta bez prezentu.Juz Panu Wardowi pogratulowalem polityki sprzedazy, oczywiscie anulujac zamowienie z 25/11. Zeby sprawa byla jasna zglosilem tez do CEC (europejskie biuro Ochrony konsumenta) A kolegom zycze w nowym roku udanych zdobyczy zegarkowych, i zawsze tyle samo zegarkow otrzymanych co zaplaconych ( szczegolnie u Christophera Warda) Pozdrawiam
  11. Wracając do zagubionego przez pocztę zegarka, i owszem to ich wina, natomiast Pan Ward ma obowiązek ubezpieczyć przesyłkę i reklamować ja w przypadku zagubienia. Serio, nie życzę nikomu by zniknęła przesyłka od nich ! Zachowują sie jak ostanie dziady i 3 świat przy nich to luksus. Przykład : zniknal telefon z Chin , 1 wiadomość i Chińczyk odpowiada , czy wysłać nowy czy zwrot pieniędzy . Tutaj nie , cały czas odpychanie od siebie problemu i my nic nie mozemy a tak naprawde co to obchodzi kupującego? Płaci i chce dostać towar, A sprawy odpowiedzialności załatwiają miedzy soba nadawca i kurier Doprawdy żenujące , jak sie skończy zobaczymy Dla pełnej jasności zegarki super, hiper i och i ach! W razie jakichkolwiek problemów z wysyłka żenada i 2 metry mułu Mam nadzieje ze nikt nie poczuł sie dotknięty Pozdrawiam
  12. Napisz do nich emila, dostaniesz kod na 100GBF lud 120 eur, w styczniu pewnie będzie wyprzedaż na 15% , albo polować na zegarki ze zwrotów dają do 30%
  13. Tyz racja, zona ma juz zapowiedziane zeby nic samej nie odbierać Dzieki
  14. Wielkie dzięki , wiem ze to wina poczty od Warda dostałem info ze przesyłka dopóki ma starus w tranzycie nie moga jej reklamować . Czy tak jest nie wiem piszą ze tez to obserwują ze względu na długi juz czas od nadania Pozdrawiam I w tym jest sęk , ze tylko Ward moze jako nadawca reklamować przesyłkę , i jakos za bardzo nie spieszno im Pożyjemy zobaczymy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.