Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Ferencz89

Nowy Użytkownik
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Początkujący

Recent Profile Visitors

41 profile views
  1. Zegarek wrócił z serwisu. Naprawiony bez jakiejkolwiek ryski. Wymieniono wskazówki i uszczelkę dekla. Co ciekawe wahnik chodzi płynniej, bo wcześniej się zacinał. Dołożyli mi w prezencie zasuwany na suwak futerał na zegarek. Przyda się, ten oryginalny jest strasznie duży. Prosiłbym Administratora o niezamykanie wątku. Coś zbyt pięknie to wygląda, aby było prawdziwe no ale jestem pozytywnie zaskoczony pracą serwisu Swatch Group.
  2. Zrobiłem jak mówisz ale to tak nie działa. W całym tym wątku wkleiłem nr paragrafu, który dokładnie określa jakie prawa ma konsument a jakie sprzedawca. Jeśli usunięcie wady bardziej opłaca się sprzedawcy niż wymiana towaru lub zwrot pieniędzy, może tego dokonać.
  3. Gdzie napisałem, że nie korzystam ze swoich praw? Myślę, że dość szczegółowo opisałem całą historię podając konkretne paragrafy odnośnie prawa konsumenta. Czytać przepisy i to wystarczy. Co do mojego Tissota stwierdzili, że wymienią wskazówki i uszczelkę pod deklem. Ignoranci, nie to było problemem. Ale nic to , druga reklamacja skończy się zwrotem pieniędzy jak sam sklep powiedział. Po 11 maja mam go dostać z powrotem.
  4. Myślę, że problem się nie pogłębi. Od ponad roku mam timexa z tym samym defektem co Pan i jakoś to działa.
  5. To się zastanawiam co znaczył ten dziwny skok wskazówki minutowej. Z początku myślałem, ze się zahaczyła o sekundnik, ale nie. Przestrzeń między wskazówkami jest dość duża. A co do reklamacji to dam sobie spokój. Na razie muszę skończyć batalię z Swatch Group.
  6. Dziękuję za odpowiedź. Ktoś na forum z 2010 r. wspomniał , że Japończycy coraz częściej montują w zegarkach mechanizm autokalibracji, więc myślałem że to może to.
  7. Szanowni Forumowicze, piszę bo nie znalazłem żadnej wskazówki na forach polsko i obcojęzycznych. Otóż tydzień temu kupiłem taki oto zegarek Citizen BM7251-53L. Wszystko jest w porządku, lecz zastanawia mnie jedna rzecz. Gdy wskazówka sekundowa znajduje się na 60 minucie / godzinie 12 to minutowa trochę nie nadąża i trafia idealnie w indeks dopiero gdy sekundowa jest na minucie 3,5 lub 7 , czyli troszeczkę jakby się wyrywała do przodu. Tematów o luzach w mechanzmach było sporo, więc po prostu przestało mi to przeszkadzać, ale wczoraj tydzień i ok 5 godzin po ostatnim ustawieniu zegarka zauważyłem niesamowitą rzecz. Gdy wskazówka sekundowa mijała minutową to ta minutowa przeskoczyła o pół indeksu do przodu i się cofneła. Sytuacja powtórzyła się dwa razy gdzie wskazówka minutowa wykonała identyczny skok i po kilku minutach trzeci raz gdy ten skok był mniejszy. Po tej operacji wskazówki są zgrane niemalże idealnie albo w wielu przypadkach idealnie. Czasami coś tam minimalnie się nie zgrywa. Czy to mógł być system autokalibracji wskazówek ?
  8. 2 lata temu wciągnąłem się w zegarki automatyczne ale po tej przygodzie wracam do kwarca. Zresztą co z tego, że nawet stać mnie na zegarek za parę tysięcy, jeśli w razie awarii nie nam żadnych praw . Może kiedyś za granicą ...
  9. Ogólnie słabo to widzę, bo serwis twierdzi, że wskazówki były źle założone. W sumie ich problem, dlatego, że sklep powiedział, że przy drugiej reklamacji oddadzą mi pieniądze. Co mnie zastanawia, na którymś z forum napisano, że może być problem z ćwiertnikiem, nie wiem jaki, nie znam się z kolei mój zaprzyjaźniony zegarmistrz stwierdził, że ząbki od jednego z trybów się wyłamały. No cóż, trzeci tydzień czekam na zegarek. Na pewno napiszę jak się sprawą zakończyła. Ogólnie nigdy więcej Swiss Made.
  10. Reklamacja została przyjęta z tytułu rękojmi. Art 561 par 3 K.C. Przeczytaj, potem podyskutujemy o prawach konsumenta.
  11. Serwis stwierdził, że wskazówki są źle założone i będzie naprawiał. Co za bzdura, przecież nie o to chodziło, no ale cóż czekam na powrót zegarka. Napiszę, jak cała sprawa się skończyła.
  12. Dziś wysłałem do serwisu. Zobaczymy co powiedzą.
  13. Na razie zaproponowano mi zwrot 150 zł, bo jak stwierdzono wada jest "czysto kosmetyczna" . Odmówiłem. W zasadzie to nie wiem, po co chcą wysyłać zegarek do serwisu skoro nie zgadzam się na naprawę a wadę można stwierdzić na miejscu. Chyba czeka mnie batalia przed sądem. Edit: Rozmawiałem ze znajomym zegarmistrzem. Powiedział, że wyłamały się ząbki na kole godzinowym. Wysyłąm do serwisu.
  14. hm... wszystko pięknie tylko obawiam się serwisu Swatch Group. Z tego co czytam w internecie to lepiej omijać z daleka. A co jeśli nie naprawią a porysują zegarek ?
  15. hm.. problem w tym, że zauważyłem wadę po 3 miesiącach użytkowania zegarka. Jutro spróbuję go rozebrać. Chodzi o to, że w pewnym momencie podczas poruszania koronką obudowę wskazówki godzinowa i minutowa obracają się jakby na jednym wałku nie zmieniając odległości między sobą. Tak jakbym je założył na wykałaczkę i kręcił do okoła. Coś zębatki nie łapią. Myślę wyjąć mechanizm i popchnąć wskazówkę godzinową gdy będzie zbyt wychodziła poza godzinę 1.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.