Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Dżem

Nowy Użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

13 Początkujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Odkopię temat. Jak spasowany jest bezel? Nie ma nadmiernego luzu?
  2. Dżem

    Nasze nowe nabytki vintage

    Takie dwa mi wpadły w rękę.
  3. Dżem

    Nasze nowe nabytki vintage

    Taki Pallas Para mnie zainteresował. Niestety po za tym że w środku jest ETA 2783 nie mogę doszukać się żadnej informacji na jego temat.
  4. Dżem

    Nasze nowe nabytki vintage

    Kolejny mój rówieśnik urzekł mnie swoim wyglądem. Ciężko mu się poruszać, więc poszedł do czyszczenia a w tym czasie trzeba znaleźć mu Pasek o odpowiednim rozmiarze. Roamer Searock 20210906_134612.mp4
  5. Czeka w kolejce. Terminy w Lublinie dopiero na wrzesień. Chciałem czymś penetrującym zapsiurać żeby łatwiej zszedł w serwisie potem.
  6. No jednak chciałbym żeby zegarek był w pełni sprawny i dlatego chcę uruchomić bezel.
  7. To co proponujesz? Olej parafinowy do oliwienia maszyn do szycia?
  8. Odkopię temat. W wiekowym Carawelle 666 bezel mam jak zaspawany. Czy można go przed próbą demontażu zapsikać WD40, czy ten preparat może uszkodzić uszczelnieniea tego starego nurka?
  9. Dżem

    Nasze nowe nabytki vintage

    Bulova Caravelle 666FEET
  10. Dżem

    Prostota

    Nie jest to automat. Widziałem go po otwarciu i nie ma tam żadnego pierścienia stabilizującego werk podobnie jak w innych modelach podpatrzonych w necie a wygląda jak by to właśnie cały mechanizm latał. Przed zdjęciem bezela pomyślałem że warto by go spanetrować czymś żeby potem łatwiej poszło.
  11. Dżem

    Prostota

    Zegarek już po pierwszych oględzinach u zegarmistrza i czeka w kolejce na przegląd. Podobno jest w świetnym stanie i wygląda na to że to jego pierwsze otwarcie po wyjściu z fabryki. Zastanawia mnie dlaczego przy potrząsaniu se środka koperty wudobywa się hałas. Podobnie przy nakręcaniu, też się tłucze 😕 Druga sprawa to zablokowany bezel. Czy zanim trafi na serwis mogę go spryskać WD40 żeby się zluzował czy to mu zaszkodzi i lepiej nic nie ruszać? Bo stoi jak zaspawany.
  12. Dżem

    Prostota

    Dziękuję za odpowiedzi. Caravelle już do mnie jedzie. Kolega mi dziś go odebrał. Bardzo jestem ciekawy stanu zwnętrznego oraz stanu mechanizmu. Trochę szkoda że bez datownika ale....cóż. Jednak bateria dla mnie to nie to. Wolę własnoręcznie (nawet już nie rotomatem) wkładać do zmagazynowania energię kinetyczną do zegarka Tak wiele prostych czynności robią już za nas maszyny że przynajmniej jeszcze zegarek sobie ponakręcam.
  13. Dżem

    Prostota

    No cóż. Chyba upatrzyłem coś co mi się podoba Bulova Caravelle 666. Zobaczymy czy uda się sfinalizować transakcję.
  14. Dżem

    Prostota

    Witam. Posiadamy w naszej familii kila zegarków napędzanych mechanizmem mechanicznym Borealis, Atlantic, i coś bardzo niszowego w złocie (leży nie noszone, pamiątka rodzinna). O elektronice nie wspomnę bo to nie ma duszy. Mój diver Borealisa jest fajny ale....chciałbym posłuchać jak cyka coś jeszcze prostszego, coś co trzeba dokręcać ręcznie. Znam tylko Atlantic. Proszę o sugestie czego szukać. Nie automat, mechanizm z duszą, może troszkę odporniejszy mechaniczne niż Atlantic, półka cenowa przed tysiącem, oczywiścue użtwka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.