Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

KrisJR

Użytkownik
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Początkujący

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Zürich/NY

Recent Profile Visitors

183 profile views
  1. Dokładnie, miałem Panomatica równolegle z Lange 1. Zupełnie inne doświadczenia w odbiorze, Panomatic po kilku miesiącach się opatrzył i powędrował dalej. A dzisiaj był taki:
  2. To jeden z 2-3 zegarków myśląc o których wiem że pomimo sporej ceny do momentu gdy nie znajdą się w domu będą męczyć...niestety długo. To zegarek kompletny. Nawiązując do tematu, dodałbym do puli jeszcze tego Lange.
  3. 1-1,5h rozmów, aktywny BES ~ 30-50 wiadomości wysłanych i 50-100 odebranych, aktywny kalendarz, BT on. Telefon odłączony od kabla o 5 osiąga "krytyczny" poziom naładowania o 18-20.
  4. Nie. Sam używam od premiery 9900 i jestem naprawdę zadowolony, poza baterią ( bez doładowywania na biurku/w samochodzie mam problem osiągnięciem typowego dnia roboczego) świetny terminal.
  5. http://www.amazon.co.uk/Commitments-DVD-Robert-Arkins/dp/B00004TBT0/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1329060648&sr=8-1
  6. Co do prowadzenia S-klasse do 7ki muszę potwierdzić, a8 plasuje się gdzieś w środku. S-klasse to świetny samochód o bardzo fajnym klasycznym designie ale wg. mnie celuje bardziej w wygodne pokonywanie kilometrów na tylniej kanapie. 7ka i A8 ( szczególnie z v12/w12 ) spokojnie nadaje się do pokonywania samodzielnie długich dystansów pozwalając na namiastke zabawy. Wnętrze e65, różnicę w stosunku do a8 nie mówiąc już o Vanquish'u którego miałem jednocześnie zauważyłem ale problemów z łuszczeniem sie czy obłażeniem nie miałem. Co pamiętam najbardziej to wspomniana tapicerka fotela. Co tyczy się natomiast nowych BMW szczególnie tych w niższych klasach, jeździłem w grudniu wypożyczonym f10 i tam co mnie zaskoczyło skóra na siedzisku była akceptowalna ale na obiciu boków zastosowano coś innego, odczuwalnie gorszego. Dziwne szczególnie że samo wnętrze upodobniono do tego z 7ki.
  7. Jako podstawowe pytanie postawiłbym to kto i ile osób będzie jeździło tym samochodem, czy co chcemy przewozić. Kupowanie 7ki czy w220 z przebiegiem w okolicach 200000km mieć sens tylko gdy naprawdę potrzebujemy tej wygodnej kanapy z tyłu i większego kufra, oczywiście możliwość posiadania W12/V12 która pozwala tym autom pokazać co potrafą czy lepszego zawieszenia, wykończenia wnętrza to równiez ważne argumenty jednak tylko wtedy gdy systemy te są sprawne gdy nie musimy martwić się o serwis a w samochodzie z 200000km historii mogą być już wysłużone i zapewne dlatego ktoś je sprzedaje ;p Oczywiście zawsze można trafić na egzemplarz który mając 7-8lat na liczniku ma 20000-30000km ( znam kilka takich samochodów) ale to rzadkość. A jeśli już to solidnie przemyślałbym VW Phaetona, przez znaczek na masce traci znacznie więcej niż inny "rodacy z klasy" a jeśli chodzi o wykonanie i komfort nie odbiega.
  8. Ja aż tak pesymistycznie do tego nie podchodzę Eufemistycznie ujmując oburza mnie natomiast to co stało sie chociażby z Jaguarem, gdy pierwszy raz wsiadłem do nowego XJ nie wiedziałem czy śmiać się czy płakać. Tradycję zamieniono w marketingową ziejącą kiczem "choinkę"
  9. Bentley I RR to też kapitał i technologia z RFN
  10. Od 2004 przez nieco ponad 2 lata jeździłem e65 tyle że z v12. Przejechałem ~ 130k bez większych problemów z mechaniką i tu obsługa ograniczała się do bieżącego odstawiania auta do serwisu, jedynym problemem jaki pamiętam była skrzynia z fabryczną wadą która padła po 600km. Co do wnętrza, w porównaniu do a8/s-klasse rzeczywiście skóra jest subiektywnie gorszej jakości ( szczególnie na bokach foteli) ale odstawiając samochód do salonu nadal wyglądało dobrze, najbardziej widocznym śladem były zagniecenia na skórze fotela kierowcy znacznie bardziej widoczne w stosunku do innych samochodów jakie użytkowałem ( 80-90% czasu jeździłem sam i zużycie skóry było łatwo widoczne), problemow z " nie zauważyłem w swojej ani żadnej innej e65 którymi jeździłem. Polecam jeszcze zerknąć jeszcze na Phaetona, większe szanse znalezienia czegoś mniej zużytego. Szczerze mówiąc radziłbym też pomyśleć nad zejściem w dół o jedną klasę ze względu na niższe koszty serwisowania i szanse na nowszy egzemplarz, o ile już znajdziesz e65 za ~15000€ to przebieg będzie już spory a serwis pogwarancyjny może w kilka napraw pochłonąć cenę zakupu samochodu. Przykład, miesiąc temu w a8 padł mi element quattro samochód ma niecały rok więc sprawa załatwiona w ramach serwisu, z ciekawości zapytałem jednak o koszt tego co zrobiono ~4000CHF. @ Mikołaj N dziękuję za sprostowanie.
  11. Przeczuwam że to nie będzie nudny wieczór, dobrze że to 2 ulice od hotelu ;p
  12. Mniej aktywni też mogą wpaść ? Do poniedziałku jestem uzieminiony we Wrocławiu a planów na sobotni wieczór nie mam ;p
  13. KrisJR

    Buty

    Podstawy: 1) Dobre szczotki 2) Dobre kosmetyki np. Saphir. Ważne by dobrze dobierać odcienie. 3) Cierpliwość ( solidne wypastowanie jednej pary to ~godzina czasu + przerwy na schnięcie) Etapy: 1) Oczyszczenie buta z kurzu/brudu średnio twarda szczotką 2) Środek do zdejmowania starych powłok, etap stosowany co ~10-15 czyszczeń 2) Krem 3) Wosk ...ładnych kilka godzin przerwy... 4) Polerowanie bardzo miękką szczotką 5) Gdy mamy więcej czasu/potrzebujemy butów do stroju bardziej oficjalnego niżeli zwykły garnitur ( smoking, żakiet, frak) polerujemy dalej przy użyciu minimalnej ilości wody, miękkiej szmatki okresowo nakładając odrobinę wosku. Etap powtórzyć minimalnie z 4-5 razy. Efektem końcowym etapu 5 są buty o lśniącej powierzchni. Mój szewc potrafi doprowadzić je do stanu lustrzanego połysku gdzie widać odbicie, mi się to jeszcze nie udało.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.