Od 2004 przez nieco ponad 2 lata jeździłem e65 tyle że z v12. Przejechałem ~ 130k bez większych problemów z mechaniką i tu obsługa ograniczała się do bieżącego odstawiania auta do serwisu, jedynym problemem jaki pamiętam była skrzynia z fabryczną wadą która padła po 600km. Co do wnętrza, w porównaniu do a8/s-klasse rzeczywiście skóra jest subiektywnie gorszej jakości ( szczególnie na bokach foteli) ale odstawiając samochód do salonu nadal wyglądało dobrze, najbardziej widocznym śladem były zagniecenia na skórze fotela kierowcy znacznie bardziej widoczne w stosunku do innych samochodów jakie użytkowałem ( 80-90% czasu jeździłem sam i zużycie skóry było łatwo widoczne), problemow z " nie zauważyłem w swojej ani żadnej innej e65 którymi jeździłem. Polecam jeszcze zerknąć jeszcze na Phaetona, większe szanse znalezienia czegoś mniej zużytego. Szczerze mówiąc radziłbym też pomyśleć nad zejściem w dół o jedną klasę ze względu na niższe koszty serwisowania i szanse na nowszy egzemplarz, o ile już znajdziesz e65 za ~15000€ to przebieg będzie już spory a serwis pogwarancyjny może w kilka napraw pochłonąć cenę zakupu samochodu. Przykład, miesiąc temu w a8 padł mi element quattro samochód ma niecały rok więc sprawa załatwiona w ramach serwisu, z ciekawości zapytałem jednak o koszt tego co zrobiono ~4000CHF. @ Mikołaj N dziękuję za sprostowanie.