Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

damiano

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    135
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Początkujący

O damiano

  • Urodziny 06/18/1988

Kontakt

  • Gadu-Gadu
    5209085

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Raczej zegarek zamiast południa wskazywał północ
  2. damiano

    Motocykle

    Co do Triumpha Rocketa: Moja fotka z zawodow Extrememoto 2008 na Bemowie. Na gumie jedzie Carmichael - etatowy kierowca Triumpha. Jak widac calkiem fajnie da sie jezdzic takim kolosem
  3. Obecnie czytam "stulecie detektywow" Thorwalda. Dla kogos, kto interesuje sie kryminalistyka, metodami dochodzeniowymi, medycyna sadowa, balistyka, czy historia policji kryminalnej pozycja ABSOLUTNIE OBOWIAZKOWA. Swietnia, wciagajaca ksiazka, przedstawiajaca metody dzialan detektywow i lekarzy sadowych w ujeciu historycznym. Jeszcze nie zaczalem kolejnej czesci, czyli "godziny detektywow", ale mysle, ze spokojnie moge polecic i ten tom. W sumie 1400 stron kryminalnej lektury
  4. damiano

    Motocykle

    Lewandek, cos Ty zrobil temu motocyklu? Zdejm to czem predzej! MT-01 to jeden z moich ulubionych modeli, wyglada jakby wszystkie czesci byly tylko dodatkiem do silnika. Dzwiek, jaki wydobywa sie z odetkanych wydechow gdy wkreca sie na obroty jest nie do opisania. Istny armagiedon. Dziewczynom na przystankach podwiewa sukienki, panom zrywa kapelusze, a w mijanych autach drza szyby i lusterka. "Kodo" jest oryginalny i niepozbawiony wad, wybierze go ten, kto w 100% wie czego chce
  5. damiano

    Motocykle

    Diesel, odpusc spor akademicki. L-twinow i V-twinow moze nie mozna wrzucic do jednego wora, ale spokojnie mozna je traktowac jako podobnie pracujace i dajace podobne odczucia z jazdy silniki. Oczywiscie mowie tu o silnikach niezaprojektowanych do czopów, tylko raczej do sportow, nakedow badz dynamicznych turystow. Nie wiem czy chciales mi wytknac blad czy podejrzewales, ze nie wiem, ze w Dukatach siedzi eLka. W kazdym razie to czcza dyskusja. A cd. szpanerstwa i bufonady: jak bedziesz latal na HD i zechcesz sie zintegrowac ze srodowiskiem posiadaczy motocykli tej marki, to zorientujesz sie o co chodzi . Motocykle HD same w sobie sa wspaniale. To kawal historii, symbol pewnej filozofii, stylu zycia, sposob na wyrazanie swojej osobowosci. To wszystko dostajesz wraz z sama maszyna, gdy stajesz sie posiadaczem tych dwoch kolek. Szkoda, ze niektorzy potrafia to tak przeinaczyc.
  6. damiano

    Motocykle

    Chyba sam sobie odpowiedziales. Osobiscie nic nie mam do fanow Ducati, ale duzo ludzi ich nie lubi bo uwazaja sie za lepszych. Dorabiaja ideologie do swoich motocykli, podobnie jak wielu uzytkownikow HD. Zastanawialismy sie kiedys w gronie znajomych nad bikerami z Ducati i doszlismy do wniosku, ze mozna ich podzielic na trzy kategorie: 1. Wlasnie ci, ktorzy dorabiaja ideologie do posiadanego sprzeta. Uwazaja sie za lepszych, ze jezdza na motocyklu, ktory nie jest japonska masowka [haha, a czymze jest Ducati, jak nie masowka, tyle ze wloska?]. Sa nadeci - jedni mniej inni bardziej, dlatego czesto sa nielubiani w szerokim towarzystwie. Najlepiej sie czuja wsrod innych posiadaczy Ducati, bo moga nawzajem lechtac swoje ego i podchodzic do swoich motocykli zupelnie bezkrytycznie. Dominujacy kolor lakieru: czerwony. Ich jest najwiecej. 2. Lanserzy. Kupuja Ducati bo jest piekne stylistycznie, spotykane na ulicach nieco rzadziej niz japonce i drogie. Uwielbiaja sciagac na siebie spojrzenia innych. Motocykl to kolejna forma promocji swojej osoby i leczenia kompleksu malego czlonka. Ubior i dodatki idealnie dobrane stylistycznie i zazwyczaj nienagannie czyste. Z najmniejsza pier**la lataja do serwisu ASO bo sami nic zrobic przy sprzecie nie potrafia, a nauczyc sie nie chca, bo przy grzebaniu trzeba sobie pobrudzic raczki. Przejezdzaja niewiele kilometrow w sezonie, najczesciej nie wyjezdzajac poza centra i glowne arterie miast. Umiejetnosci jazdy raczej niewielkie. Dominujacy kolor lakieru: bialy. Pod wzgledem liczebnosci sa na drugiej pozycji. 3. Zwykli motocyklisci, fajni kolesie. Kupili Ducati z roznych powodow. Najprosciej ich rozpoznac przez krytyczny stosunek do motocykla, swiadomosc jego wad, dystans do marki i legendy Ducati oraz, co najwazniejsze, do wlasnej osoby. Nie prowadza krucjaty na rzecz Ducati i nikogo nie probuja przekonywac do jedynej slusznej marki. Takich jest najmniej. Osobiscie poznalem ich zbyt niewielu by stwierdzic, jaki kolor lakieru dominuje w tej grupie A Monster? Prosze Cie... to moto jak kazde inne. Ma swoje wady i zalety, ma kilka cech niespotykanych w japonskich motocyklach, ale w dalszym ciagu nie jest to nic nadzwyczajnego. Owszem, trzeba miec troche umiejetnosci, by nim jezdzic, ale to dotyczy kazdego mocnego motocykla, szczegolnie z silnikiem V. Powyzsza wypowiedz jest oparta na doswiadczeniach moich i znajomych i dotyczy motocyklistow z mojego miasta i okolic. To ogolny podzial, ktory jest na pewno niedoskonaly i ma wiele wyjatkow
  7. mark191, dosc oryginalny wybor jak na auto tej klasy. Powiedz moze cos wiecej o nim, jak uzytkowanie, jakie koszty eksploatacji, awaryjnosc. Skoro uzytkujesz go juz 3 lata to na pewno masz duzo uwag. Moze tez dasz sie tez namowic na wstawienie fotek?
  8. Dzis przyszedl do mnie mesh (dzieki Jash ) wiec Citek zyskal zupelnie nowe oblicze. Mnie sie podoba! A Wy co powiecie?
  9. damiano

    Motocykle

    Moj Fireblade tez prowadzi sie bardzo latwo [zwlaszcza latwo przyspiesza], a jednak bym go nie polecil na pierwszy motocykl . V-rod: duza masa, duza moc, duzy promien skretu, duza szerokosc i rozstaw osi - to utrudnia prowadzenie. Warto pojezdzic chociaz jeden sezon na czyms innym. Zrobic te 5k - 10k km na bardziej przyjaznym motocyklu, nabrac minimalnego doswiaczenia i mozna wsiadac na cos mocniejszego. I jeszcze uprzedze argument, ktory sie czesto pojawia, tzn. o rosadku kierowcy, ze nie bedzie szalal i bedzie uwazal, wiec moze kupic jako pierwszy motocykl cos mocnego albo trudniejszego w prowadzeniu. To nie dziala w ten sposob bo sam rozsadek nie wystarczy, aby w pelni cieszyc sie jazda, a gdy zajdzie potrzeba - wyjsc z podbramkowej sytuacji na drodze. Potrzeba do tego jeszcze minimum umiejetnosci. Warto najpierw ponosic Tissota, by za jakis czas w pelni docenic jakosc Rolexa, spoczywajacego na naszym przegubie.
  10. damiano

    Motocykle

    Niekoniecznie. Zreszta wyglad nie jest najwazniejszy. Przejdz sie do jakiegos komisu, przymierz sie do roznych motocykli i zobacz czy Ci bedzie wygodnie. Ja mam 188cm, przejechalem sie na ER-5 kolezanki i bylo mi calkiem wygodnie.
  11. damiano

    Motocykle

    Wiec masz do dyspozycji cala klase rzedowych dwucylindrowek o poj. 500ccm, czyli" CB500, ER-5 i GS500. Wzglednie jezeli jestes rozsadnym i dojrzalym kierowca, ktory nie ma zapedow sciganta to moze byc Hornet 600, CBR 600 (model F3 lub F4), Thundercat 600. To sa moje typy, ale raczej ze wskazaniem na te o poj. 500ccm.
  12. damiano

    Motocykle

    Honda Transalp. Kolega jezdzil na takim i sobie chwalil, a wzrostu jest podobnego do Ciebie [moze nawet nieco wyzszy]. 50 koni w sam raz dla poczatkujacego i wlasciwosci terenowe pozwalajace pojezdzic po lesie ubitymi sciezkami.
  13. damiano

    Motocykle

    Bez duzego doswiadczenia tzn.? Jezdziles za mlodu na WSK po polach czy cos wiecej? Yamaha Bulldog to nie jest dobry pomysl dla kogos niedoswiadczonego. rwtnt ma racje, niektorzy lubia jezdzic podziwiajac widoki inni wola przemieszczac sie nieco szybciej niz standardowy uzytkownik drog i po to tez jest motocykl http://www.youtube.com/watch?v=dPuBm3pcPoY
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.