Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

foti

Użytkownik
  • Content Count

    1,954
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

foti last won the day on September 17 2018

foti had the most liked content!

Community Reputation

878 Mistrz

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Koszalin / Zachodniopomorskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Był i jest pomysł na DD może jak się trafi jakiś fajny 18xxx z wykończeniem Bark i białą tarczą to się skuszę 🙂. Ale nie potrzeba na to wyzbycia się tego co jest. Wydaje mi się chyba, że zmęczenie materiału. Jedyny którego jeszcze noszę to Explorer II. Sub leży schowany, DJ to w ogóle nie trafia na rękę. Po wszystkich subo i gmt podobnych jest dla mnie za mały 🙂 I tak przyszedł pomysł aby się ich pozbyć Pepsi - mój dożywotni już sprzedany i reszta na spokojnie czeka w kolejce 🙂 Bez ciśnienia, bo wygląda na to że NBP w najbliższej przyszłości zadba aby wartość tego co już mam z zegarków rosła
  2. Tak wykorzystałem. Otrzymałem info że tylko w salonie. Odezwałem się jeszcze czy można podpisać przez net profilem zaufanym ale znów wspomnieli o konieczności osobistej wizyty.
  3. Już się wyleczyłem z atrakcyjności zegarków. I nie zaprzątam sobie tym zbytnio głowy przy zakupie. Podoba się teraz to biorę. A co daje zobaczymy. Najbardziej atrakcyjny dla mnie GMT II pepsi dożywotnio kupiony już się ze mną pożegnał. W dalszą drogę wyruszy DJ, SUB i chyba polar. Także to co kiedyś było atrakcyjne po czasie już takie nie jest Więc skupiam się na tym co obecnie atrakcyjnie a co dalej czas pokaże
  4. ukryte f na końcu to teraz jeszcze jedno pytanie. Czy ma znaczenie zamówienie Trójmiasto/Poznań? Któryś jest szybszy?? Czy to bez znaczenia?
  5. W wątku rolka nie znać referencji. Wstyd!!!!! 🙂 Myślałem że mam do czynienia z profesjonalistami :)))))
  6. Nie marnuję czasu. Po opisie połowa by nie wiedziała o jaki model chodzi. A tak wszystko jasne. A sam zegarek pamiętam jak kilka lat temu go zobaczyłem to pomyślałem że co to za żenada wzorcowa Wtedy byłem na etapie gmt II , polara i suba, a ale z czasem zaczął mi się podobać i chyba się przekonałem. Ale żeby się wstydzić?
  7. Czy na rolka można się zapisać telefonicznie. Naszło mnie na zakup 116900 tych wszystkich GMT i Sub owych kształtach i wyglądach. Da się to telefonicznie załatwić czy trzeba podjechać do salonu?
  8. Myślałem o AD. Ponoć można zamówić Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  9. Zawsze możesz zamówić i zmienić na polski. Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  10. Zegarek dający radość Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  11. Ten zdecydowanie mniejszy... Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  12. Zegarek też. Najwygodniejszy z trójcy 16570, 16710, 16610 🙂 I najczęściej zakładany. Nikt nawet nie podejrzewa ze to rolex Klienci się nie denerwują na co idzie ich kasa
  13. Dokładnie tak Zegarek miał serwis w 2013/15 nie pamiętam dokładnie a nie chce się iść szukać karty Poluzował się po nim rotor po jakimś czasie. Ale to była prosta usterka którą zrobił lokalny zegarmistrz. Dziś zegarek robi 0,5-1 sek na dobę. średnia w programie wychodzi poniżej sekundy na plus NIe patrzyłem czy inne odkładanie by coś robiło na minus bo może mógłby wychodzić na zero. Noszę na ręku, jeżdzę z nim po lesie na rowerze, regularnie pływa, kąpie się itp. Taki zegarek do wszystkiego. A u mnie rolex nie ma łatwo hihihihi Pieśkiewicza polecam także dlatego że 16710 które mam, a które miało serwis we Włoszech, zaczęło mieć po 3 latach odchyłkę w okolicach 5 sek na dobę. Przy okazji pobytu w Warszawie podszedłem do Pieśkiewicza i mimo że było już rok po gwarancji serwisowej (gwarancja na 2 lata) zrobił regulację nieodpłatnie. Także z moich odczuć sam serwis i zegarmistrz są warci polecenia.
  14. Starsze też dają radę. + 1-2s na dobę Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.