Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

MamCzas

Użytkownik
  • Content Count

    289
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Początkujący

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Poznan

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W takich Atlantikach bądź Delbanach masz incablock, gdzie zwolnienie sprężynki zajmuje parę sekund i nic nie odlatuje. Ale jak zaniesiesz na serwis do zegarmistrza to cena x2 bo przecież szwajcar.
  2. Czasami nie da się tego pominąć. Stary olej staje się jak glut, klei ośkę i żadne dokładanie oleju nie pomoże. Objawem jest zbyt mały wychyl balansu, a niekiedy balans nawet ruszyć nie może, choć wszystkie elementy są ok. Trza rozebrać, wyczyścić kamyki porządnie i naoliwić.
  3. Istnieją takie narzędzia. www.hswalsh.com/product/kif®-shock-spring-tools-watch-set-3-hs1310
  4. Mnie zaczęły się podobać własnie takie ze śladami życia. Nie żeby sterane do granic możliwości i gołego mosiądzu, coś jak ten akurat. Nie jest to powód by pozbywać się swoich NOS-ów bądź je nosić by śladów takowych nabyły.
  5. @ kchrapek Śliczne sztuki. Model rzadko spotykany, a już w takim stanie to rarytas. Tarcza potrafi się odbarwić od samego noszenia. Niedawno ożywiłem mojego trupka, w którym tarcza zrobiła się brązowa. Jeszcze przycisk do szybkiej zmiany daty mu brakuje. Postanowiłem ze zostanie jak jest czyli "tropical"
  6. Kiedyś znajomy zegarmistrz opowiadał jak to po zawodówce pracował w serwisie Jubilera. Młodzi zegarmistrze robili sobie zawody kto szybciej złoży damkę bez lupy, he, he 😃. Te mechanizmy Zaria to są prawdziwe olbrzymy.
  7. Hello. Od dawna mi się marzy taki chwytak odśrodkowy. Wypatrzyłem w końcu na yt taki przyrząd. Wie ktoś, jak to się fachowo nazywa i gdzie szukać?
  8. Metoda jest hardcore. Ryzyko uszkodzenia wierzchniej strony tarczy. Glut cyny przy bazie kołka może blokować idealne położenie tarczy. Osobiście preferuje metodę na klej epoksy. Mozna tez inne kleje byle super mocny. Patrzajcie sobie, spawanie i klejenie kolka do tarczy. Watch Dial Feet Repair Techniques
  9. A wiec nakretki pasuja. Zamowilem tez uszczelke pod silnik, ktora rowniez pasuje. Wchodzi ciasno i elegancko sie trzyma. Tylko nie wiem czy powinna byc przyklejona czy nie. A jezeli tak, to jakim klejem? Wyglada na to ze Elma Record poza budowa, ma wiele wspolnych cech z Elma Super Elite.
  10. No to pokaze. Juz chyba 2 tygodnie na lapie siedzi. Data nie ta, pora dnia nie ta, ale mi to wisi. Bo w tym zegarku tak ciezko sie wskazowki przestawia ze mi sie nie chce krecic. Ta koronka moze i ladna ale w sumie do doopy. Palce bola od krecenia tym ustrojstwem. Mialem kiedys jeszcze czerwonego i bylo to samo. No i oczywiscie w obu tubus przekrecony. Raz juz tubus byl naprawiany i znowu padl. A teraz mam na to wylozone.
  11. Prim Sport zanim mi w lapska wpadl. Po Pomalowalem indeksy na bezlu, ale bezel troche zrypany i przy czyszczeniu troche zlazlo. To moj pierwszy Prim ktory obrabialem. Solidny mechanizm, swietne rozwiazanie przerzutnika daty. Tylko przy montazu, od strony wychwytu cosik malo swiatla mialem niz zazwyczaj.
  12. Popatrz sobie tutaj i tutaj A tu rodzynek ILLINOIS WATCH COMPANY
  13. Towarzysze wszystkich krajow, laczcie sie.
  14. Taki Wympiel. Tarcza inna, a reszta od deluxiaka. To wciąż ten sam zegarek
  15. Wszystko jest wzgledne - racja. O gustach sie nie dyskutuje. Kazdy ma swoja miarke i system wartosci
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.