Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

tik-tak

Użytkownik
  • Content Count

    102
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Początkujący

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Za światów ...
  • Hobby
    zegarki, egzotyczne podróże, giełda, sport, dobra luxusowe :-)
  1. Oki ja mam doswiadczenie w branzy zegarmistrzowsko - jubilerskiej ok20 lat Sadze ze jezeli chodzi o szkla w zegarkach to producent przewidzial wycieranie tej powloki antyrefleksyjnej na zewnatrz oraz zaprojektowal na wysokim pozomie tecnologicznym sposob nakladania antyrefleksu co w koncowym efekcie wiaze sie ze znikoma scieralnoscia AR P.s. Zawsze takie szklo w zegarku mozna wymienic...
  2. [quote name='Degustatorr del Monsterro' timestamp='1305618645' post='647632' Największa zbrodnia wymierzona w antyrefleks to czyszczenie go na sucho. Wtedy najładniej się wyciera. Dotyczy to również okularów. zbrodnia powiadasz to ciekawe mam okulary rowniez ray ban i czyszcze je tak samo mam je juz dlugo ok 2 lat stan idealny nie zauwazylem zeby cos sie wycieralo mysle ze technologia nakladania antyrefleksu jest bardzo dobra... To sugerujesz czyscic w jaki sposob ?
  3. Ja ma antyrefleks podwojny AA zegarek ma ok 1roku stan idealny bez zarysowan a czyszcze specjalna szmatka z microfibry delikatnie na sucho czasem odrobinka wody :-)
  4. Odswieze temat... Czy ktoś z obecnych tu na forum zapisał sie na wizytę w SGP?
  5. Serdecznie WITAMY ! Na Forum Panie Stanley Bark Jesteśmy mile zaskoczeni pana postem i liczymy na dalsze wpisy... P.s. Informacja jest prawdziwa, jestem pierwszą osobą na liście... Wszystkich zainteresowanych wizytą w SGP zachęcam do napisania meila na adres: stanley.bark@swatchgroup.com Pozdrawiam
  6. Dokładnie nikt nie rzuca oskarzeń, bierzemy pod uwagę taką ewentualność...
  7. Wystarczy napisac meila i sie przekonać, tez podejrzewam, ze to moze być ściema... A nawet gdyby, to i tak moze, to byc dobry pomysł dla prawdziwego Prezesa SGP... P.s. Czas pokaże co będzie dalej...
  8. To bardzo ciekawe... A masz moze, takie tabele dla Longinesa po 1970r. ???
  9. Do regulacji zegarków mechnicznych służy chronokomperator... Za pomocą tego urządzenia, jesteśmy w stanie wyregulować zegarek praktycznie co do sekundki... Ważnym faktem jest dobrze wyczyszczony mechanizm odpowiednio naoliwiony... I jezeli balans zegarka posiada kompensacje temperaturową, to zegarek tak wyregulowany bedzie chodził bardzo dokladnie... Pamietam stare zegarki, rosyjskie i japonskie, regulowałem sobie co do sekundki...
  10. Prosze, proszę sam Prezes Swatch Group Ja jestem zainteresowany taką wizytą w serwisie...
  11. Dzieje sie tak w jedna jak i druga strone Zegarki od nich z serwisu też przychodzą w zabezpieczonej kopercie bombelkowej
  12. Ja powiem tak, jako doświadczony zegarmistrz, specjalista ds. sprzedaży i serwisu, wykonuje ogledziny zegarka wstepne, czyli opisuje go, czy jest porysowana bransoleta , szkielko porysowane sprawdzam tez wskazowki, wyjmuje walek i probuje ustawic godzinę, date... Patrzę czy koperta nie jest gdzies uderzona, zapiecie od bransolety czy sie zapina etc... SGP ma specjalne druki serwisowe gdzie wypisujemy marke ,numer referencyjny, numer seryjny ewentualnie date zakupu zegarka, zaznaczamy w rubryce co jest uszkodzone szkielko, bransoleta, koperta itp...opisujemy również co dolega zegarkowi jakie roszczenia zgłasza klient... termin naprawy... i czy naprawa moze byc dokonana do kwoty.... bez potwierdzania kosztorysu... czy klient wyraza zgode na wymiane odplatnej baterii bez potwierdzania kosztorysu... Podpisuje sie klient pod tym i ja tez składam swój podpis... Nikt nie moze sie wtedy doczepić że oddał zegarek bez rys a odbiera porysowany itp... Oczywiście to są wstepne ogledziny zegarka przy wysłaniu go do SGP... Kazdy zegarek wkładamy w kopertę bombelkową... Po wysyłce do SGP w terminie 14 dni roboczych ( za zwyczaj ), jezeli jest jakieś dodatkowe uszkodzenie, które wynikło podczas szczegółowych ogledzin u rzeczoznawcy, klient jest informowany przez nas telefonicznie o kosztach naprawy. Jezeli wyraza zgode na naprawe to jest OK, jezeli nie to pokrywa koszty przesyłki kurierskiej w jedna i drugą strone... Reasumując: Trzeba dokładnie sprawdzić zegarek w czasie wstępnych oględzin, zeby potem nie było niepotrzebnych nieporozumień, miedzy nami... Klient nasz pan... P.S. I to sie nazywa obsługa na wysokim poziomie...
  13. Jezeli chodzi o Pieśkiewicza to my tam serwisujemy Taga, sympatyczny gość. Jak narazie nie narzekamy na niego, jest dobry to się ceni... " Wiedza kosztuje... "
  14. Ja uwazam ze M na pasku wyroznia Maurice Lacroix wsrod inych marek zegarkowych. Mam pontosa day date i wymienilem niedawno pasek na strusia warunek byl jeden M musi byc...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.