Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

egon

Nowy Użytkownik
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Początkujący
  1. Niestety z manufakturami często tak bywa, i nie tylko z tymi produkującymi zegarki, że termin wiele razy się przesuwa. Jeżeli firma informuje klientów na bieżąco o opóźnieniach a ponadto dopuszcza możliwość rezygnacji z zamówienia z racji niedotrzymania terminu, to moim zdaniem jest to uczciwy układ. Dla mnie niedopuszczalne są zaś pomyłki w zamówieniu i gdybym dostał zegarek z niebieskimi wskazówkami, zamiast czarnymi, które zamówiłem, to chyba odesłałbym zegarek to producenta z prośbą o ich wymianę i pokrycie wszystkich dodatkowych kosztów.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.