Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

egon

Nowy Użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Początkujący
  1. Niestety z manufakturami często tak bywa, i nie tylko z tymi produkującymi zegarki, że termin wiele razy się przesuwa. Jeżeli firma informuje klientów na bieżąco o opóźnieniach a ponadto dopuszcza możliwość rezygnacji z zamówienia z racji niedotrzymania terminu, to moim zdaniem jest to uczciwy układ. Dla mnie niedopuszczalne są zaś pomyłki w zamówieniu i gdybym dostał zegarek z niebieskimi wskazówkami, zamiast czarnymi, które zamówiłem, to chyba odesłałbym zegarek to producenta z prośbą o ich wymianę i pokrycie wszystkich dodatkowych kosztów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.